Gå til innhold

Mod-chip - kjøpe nå eller vente på neste generasj?

Insomniac

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å kjøpe en xbox og bruke den som mediasenter på rommet.

Denne må da chippes. Har i den anledning registrert at det pågår en evolusjon i markedet. 4 generasjon modchipper er på vei.

Xecutr3 - er dette chippen jeg bør gå for?

Lurer på når disse er mulig å anskaffe. Jeg ønsker selvsagt det nyeste og beste.

En annen ting er Crystal versjonen av xbox, når kommer den?

Er utålmodig, men ønsker samtidig ikke å kjøpe noe nå og angre om en mnd.

Kan dere forresten si noe om hvilke forbedringer jeg kan vente meg fra de nye chippene?

Mange av dere har god peiling på dette, kan dere gi meg råd?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm...si det du!

Personlig har jeg bestilt meg en x-bit nylig men...

Kjenner personlig ikke den 4 generasjoen så godt, men det jeg vil si er viktig er at den er lett innstalert (med andre ord pogopins) pluss at den går ann å flashe via USB (sikkert jæskla kjekt hvis noe plutselig skulle gå galt ;))

Håper det hjalp litt ihvertfall :roll:

edit: skriveleif... :ermm:

edit #2 : Kan dessuten være smart å ta en titt på denne siden, hvis du ikke allerede har gjort det!

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar

3. generasjon er absolutt bra nok. ytterligere funksjoner er mye dill.. selvsagt er det mye kjekke ting.

Hvis du vil kjøpe en i 3. generasjon, kjøper du en x-bit, synes jeg. Den har mest funksjonalitet av dissee chippene.

hvis du vil kjøpe i 4, ville jeg ventet på smartXX.. Den blir fet! kommer veldig snart.

Lenke til kommentar
Hmm...si det du!

Personlig har jeg bestilt meg en x-bit nylig men...

Kjenner personlig ikke den 4 generasjoen så godt, men det jeg vil si er viktig er at den er lett innstalert (med andre ord pogopins) pluss at den går ann å flashe via USB (sikkert jæskla kjekt hvis noe plutselig skulle gå galt ;))

Håper det hjalp litt ihvertfall  :roll:

edit: skriveleif... :ermm:

edit #2 : Kan dessuten være smart å ta en titt på denne siden, hvis du ikke allerede har gjort det!

Bruk av pogopins er ikke alltid det smarteste, de chipene du lodder er mer driftssikker!

Pogopins kan være et ****** å få på plass da den må være nøyaktig LPC og D0 punketet på hovedkortet, samt at en liten flytting av maskinen er alt som noen ganger skal til for at du må åpne boksen og rette på chippen igjen.

Endret av warelf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...