ragstian Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei. Ta en titt på denne : http://www.procooling.com/articles/html/co..._explained1.php Good Luck. Lenke til kommentar
Korben_D Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har tenkt på direkte kjøling på cpu, ikke innvendig i kab, om det var det du lurte på? Han "eksperten" mente et sånt aggregat på den størrelsen ville vere passelig til å kjøle det som jeg spurte om, ca 300W varme fra cpu! Javel ja. Jeg forsto det slik at "eksperten" hadde ment at luftkjøling var tingen. Hehe.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg tror den ikke får plass, men hvis du greier å lage en boks av et slag som er større men passer til kabinette greir du nok å få det til. Så lager du bare et hul nederst i kabinette der du streker kjøleledningene opp av. blir nesten som den dere Mach 2 saken ikke sant!!!! Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Bruk en kompressor fra ett butikk kjøleskap av typen åpen når disse er på hele tiden (må da tåle litt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå