Gå til innhold

Simkort problemer

-kga-

Anbefalte innlegg

Jeg har fåt operatør koden til å fjrne den dritne av en telenor sperring på min 3310. Men hvor taster jeg inn den koden? Jeg får ikke skrudd av slik at jeg får putta inn et netcome kontantkort.

Min 3110 døde for litt sia, men vi hadde en 3310 liggane hjemme. Derfor ville jeg flytta mit sim kort over i den. Men den gang ei. Hater Telenor. Drita egoister som setter sånne umulige sperrer.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du går inn på denne bedritne linken, så finner du en forklaring fra bedritne Telenor hvordan du fjerner den betritne koden på den betritne telefonen din... :green:

Hvis du går inn på den bedritne linken får du ingen informasjon som hjelper deg nei. Det har telenor "glemt" å legge ut...

Du taster inn koden med #pw+koden du fikk+1#

Les her hvis du trenger mer hjelp: http://www.unlock.no/modules.php?name=Cont...showpage&pid=13

Lenke til kommentar

Fikk det til nå, den linken fortalte det greit.

Telenor er noen egoister. Grunnen til at de ikke har det på sia deres er vel forde at de vil enten få kundenne til å gi opp og få det til slik at de får ha kundenne videre. Eller så er det at de vil ha de til å ringe en svinedyrt suporttelefon, om den ikke er gratis da noe jeg tviler på.

Lenke til kommentar
telenor:Hvordan taster jeg inn operatørlåskode på min Nokia?

Slik taster du inn operatørlåskoden på Nokia telefoner:

#pw+operatørlåskoden+1#

alternativt #pw+operatørlåskoden+7#

For å få frem +, p og w på telefonen taster du stjernetasten henholdsvis to, tre og fire ganger.

Du må ha et SIM kort fra Telenor Mobil i telefonen når du taster inn operatørlåskoden.

unlock.no:1. Hvis du har tilgjengelig sim-kortet du ønsker å bruke, men som ikke fungerer på grunn av operatørlåsen, setter du dette i mobilen, og skrur på. Hvis ikke du har dette SIM-kortet hopper du til steg 3.

3. Tast inn koden du har fått (På noen modeller er det et eget valg som heter "frigjør"). For å få frem p trykker du på * (stjerne) 3 ganger raskt. For å få frem w trykker du * (stjerne) 4 ganger raskt.

Hva er det Telenor har glemt å legge ut egentlig?

Lenke til kommentar
telenor:Hvordan taster jeg inn operatørlåskode på min Nokia?

Slik taster du inn operatørlåskoden på Nokia telefoner:

#pw+operatørlåskoden+1#

alternativt #pw+operatørlåskoden+7#

For å få frem +, p og w på telefonen taster du stjernetasten henholdsvis to, tre og fire ganger.

Du må ha et SIM kort fra Telenor Mobil i telefonen når du taster inn operatørlåskoden.

unlock.no:1. Hvis du har tilgjengelig sim-kortet du ønsker å bruke, men som ikke fungerer på grunn av operatørlåsen, setter du dette i mobilen, og skrur på. Hvis ikke du har dette SIM-kortet hopper du til steg 3.

3. Tast inn koden du har fått (På noen modeller er det et eget valg som heter "frigjør"). For å få frem p trykker du på * (stjerne) 3 ganger raskt. For å få frem w trykker du * (stjerne) 4 ganger raskt.

Hva er det Telenor har glemt å legge ut egentlig?

De har glemt og legge ut det du quota. Hvis de har det på sia si så har de lagt det i en avkrok som er nermest umulig å finne.

Lenke til kommentar

Ok, men det er bra gjemt, hvis ikke det nettopp er lagt ut? For det er slett ikke bare Lord-KGA som har samme problemet. På den siden som du får koden står kun følgende:

Operatørlåskode

Fremgangsmåten for å låse opp operatørlåste mobiltelefoner varierer fra telefontype til telefontype. Se telefonens brukerveiledning for mer informasjon.

Operatørlåskoden er: 6012427655

Det står ingenting om dette i manualen. Dessuten presterer Telenor å be oss prøve +7# på slutten, noe som er helt feil. Kode 1 og 7 er forskjellig. Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...