cwerner Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har 2000 kroner til rådighet! Hva burde jeg kjøpe for å bedre ytelsen til dataen min? For maskinvare; se i profilen Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har 2000 kroner til rådighet!Hva burde jeg kjøpe for å bedre ytelsen til dataen min? For maskinvare; se i profilen Kansje mere ram og en heftig prossesor. Vi er nesten like gamle jo Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Vil anbefale at du kjøper deg ett bedre hovedkort (abit ic7-g) og raskere ram. Da skulle du uten problemer fått pressa litt mer ut av cpuen din også. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Raskere RAM og kjøleutstyr for resten av pengene. Så overklokker du prossesoren til 2.6, 2.8 eller no. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Vil anbefale at du kjøper deg ett bedre hovedkort (abit ic7-g) og raskere ram. Da skulle du uten problemer fått pressa litt mer ut av cpuen din også. Enig i at hovedkortet er flaskehalsen for speed...(Har søkt litt rundt på RAM for deg men finner ikke løsning som du kan bygge videre på ved "neste trekk", og så fort utviklingen går må man absolutt se fremover.) Det er så mye fint på gang i år, så jeg venter og sparer til et ordentlig systemskifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå