Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hmm...Halo. Det ligner på Halo. Men jeg er ikke imponert, selv om grafikken er bra har jeg en følelse av å ha sett alt før. I beste fall en bra resirkulering av det vi har sett så mange ganger før. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er egentlig ikke så stor fan av slike spill, men dette synes jeg var morsomt. Bra grafikk, fine våpen og ikke minst en nydelig flyt i spillet. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg digga det forhåndsbestilt SE versjoen og ser frem til den del timer i mørket Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Dette var bedre ja... UT 2004 er et steg i riktig retning og ser ut til å kunne redde hele UT konseptet. Det første UT var genialt, UT 2003 var en stor nedtur, men nå ser det ut til at utviklerene har hørt på fans av spillene og laget et bedre spill enn de t første i serien. Liker at Assault er tilbake og jeg likte Onslaught en hel haug...dette kommer nok til å bli en LAN og Online schlager etter den fulle versjonen er blitt lansert. Dette ser meget lovende ut!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Forhåndsbestilt SE-versjon her også. Ikke ofte jeg gjør det etter å bare ha testet demoen til et spill.. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Syns det var ganske heftig spesielt den delen der hvor man har kjøretøy. Men nå begynner jeg seriøst å bli lei av våpn'a, de har jo ikke hvert byttet ut på 3 år Greit nokk de har tatt med noen nye våpen men det er ikke nokk. De kunne ihvertfall ha byttet ut designe på noen av våpn'a Var ialfall det eneste jeg savnet på spillet, ellers var det helt greit, fin variasjon fra BF Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Kommer nok til å kjøpe meg det når det kommer hit Når kommer det BTW? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kommer nok til å kjøpe meg det når det kommer hit Når kommer det BTW? 19 april Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå