OlaTK Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har ikke prøvd det enda. Får prøve å skaffe det før helga. Blir vell LAN da så. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg får vel laste ned denne demoen da, blir fristet jo mer jeg leser av den. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 går det an å laste ned demoen noe sted eller? Nei, vi laga den selv Se her... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 UT 1 er nok fremdeles det gøyeste ja. Hardcore DM er eneste som betyr noe for meg, og der knuser UT både UT2k3 og UT2k4. Synd de ikke kunne fikse de latterlig nedskalerte spillermodellene. Dette fucket opp UT2k3 og er helt likt i UT2k4. Dette ødelegger hele spillfølelsen. Motstanderen ser ut som de beveger som dobbelt så fort, mens du selv føler du beveger deg i halvt tempo. Huff & huff. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 går det an å laste ned demoen noe sted eller? Itavisen har bra hastighet på nedlastning av demoer: http://www.itavisen.no/art/1293429.html Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ahh, det er så genialt! Digger dette spelet. Har ikkje prøvd Onslaught enda, men assault er genialt Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ahh, det er så genialt! Digger dette spelet. Har ikkje prøvd Onslaught enda, men assault er genialt Onslaught var det beste Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Motstanderen ser ut som de beveger som dobbelt så fort, mens du selv føler du beveger deg i halvt tempo. Huff & huff. Hah! Akkurat det der har jeg også lagt merke til. Jeg er vant med spill som Battlefield og SOF, der motstanderne beveger seg nogenlunde normalt. Ganske irriterende at motstanderne løper rundt som om de er på speed, mens du ser ut til å slepe deg avgårde som om du hadde en brukket fot Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Digget dette.. Har spilt Unreal 2 Extended Multiplayer 2 måneders tid nå, og dette var ikke så mye bedre, men skal nok anskaffes! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Motstanderen ser ut som de beveger som dobbelt så fort, mens du selv føler du beveger deg i halvt tempo. Huff & huff. Det er kanskje tilfellet òg. Iallfall forskjellen på meg og ein del av newbiesane eg har sett i det siste. Stikkordet er dodgejumping. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hvordan er capure the flag i UT2k4? Hvis det finnes da? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Motstanderen ser ut som de beveger som dobbelt så fort, mens du selv føler du beveger deg i halvt tempo. Huff & huff. Det er kanskje tilfellet òg. Iallfall forskjellen på meg og ein del av newbiesane eg har sett i det siste. Stikkordet er dodgejumping. Nå er jo dodgejumpingen noe av det aller kjipeste som skjedde med UT serien. Dodging var genialt. Doublejump, dodgejumping og det latterlige skaleringen av spillerne har ødelagt hele spillet etter min mening. Bare fordi dodging var bra, betyr det ikke at jeg har lyst å dodge 100 meter hver gang?!? Movement i UT var noe de fleste var fornøyd med. Hvorfor tukle så mye med det?!? De kunne heller konsentrert seg om å lage nye våpen og andre ting. Hadde de ikke rotet dette til med UT2k3, så hadde UT-serien hatt en stor framtid. UT er fremdeles mye mer spilt enn UT2k3. Det sier jo litt.... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Movement i UT var noe de fleste var fornøyd med. Hvorfor tukle så mye med det?!? De kunne heller konsentrert seg om å lage nye våpen og andre ting. Hadde de ikke rotet dette til med UT2k3, så hadde UT-serien hatt en stor framtid. UT er fremdeles mye mer spilt enn UT2k3. Det sier jo litt.... Det er der du misforstår... uten forandring så hadde ikke UT-serien hatt noen fremtid i det hele tatt. De kan ikke bare beholde gameplayet og forbedre grafikken. Argh takler ikke sånne folk som sier at alt var bedre før heh (selv om jeg har begynt å bli litt sånn selv ). Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 hehe kar ikke skjønt helt hva onslaught er jeg da. hva er det? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Movement i UT var noe de fleste var fornøyd med. Hvorfor tukle så mye med det?!? De kunne heller konsentrert seg om å lage nye våpen og andre ting. Hadde de ikke rotet dette til med UT2k3, så hadde UT-serien hatt en stor framtid. UT er fremdeles mye mer spilt enn UT2k3. Det sier jo litt.... Det er der du misforstår... uten forandring så hadde ikke UT-serien hatt noen fremtid i det hele tatt. De kan ikke bare beholde gameplayet og forbedre grafikken. Argh takler ikke sånne folk som sier at alt var bedre før heh (selv om jeg har begynt å bli litt sånn selv ). Jeg sier at movement i UT var helt topp. Dette skulle de ikke tuklet så mye med. Selvfølgelig kunne de gitt oss walldodge og slike ting, men doublejump fucker opp alt. De kunne heller gitt oss flere våpen, bedre baner, bedre grafikk og alt mulig annet. Movement, følelse og svakere våpen i UT2k* er hovedgrunnen til at folk flest heller spiller vanlig UT. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Svakere våpen? Du dreper jo lett folk på to skudd med flere av våpnene i UT2k*... Følelse er bare noe tull... nostalgia kaller man også det heh Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Svakere våpen? Du dreper jo lett folk på to skudd med flere av våpnene i UT2k*... Følelse er bare noe tull... nostalgia kaller man også det heh Ja, men jeg synes fortsatt det er et kult spill, eneste er kanskje at det er litt for likt forgjengeren though Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 UT2k4 er faktisk meget bra, jeg er positivt overrasket selv om det fortsatt er noe som mangler for at det skal väre like bra som det originale (som fortsatt blir det beste etter min mening) UT. Har bestilt Special Edition allerede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå