Gå til innhold

Unreal Tournament 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UT 1 er nok fremdeles det gøyeste ja. Hardcore DM er eneste som betyr noe for meg, og der knuser UT både UT2k3 og UT2k4.

 

Synd de ikke kunne fikse de latterlig nedskalerte spillermodellene. Dette fucket opp UT2k3 og er helt likt i UT2k4. Dette ødelegger hele spillfølelsen. Motstanderen ser ut som de beveger som dobbelt så fort, mens du selv føler du beveger deg i halvt tempo. Huff & huff.

Lenke til kommentar
Motstanderen ser ut som de beveger som dobbelt så fort, mens du selv føler du beveger deg i halvt tempo. Huff & huff.

Hah! Akkurat det der har jeg også lagt merke til. Jeg er vant med spill som Battlefield og SOF, der motstanderne beveger seg nogenlunde normalt.

Ganske irriterende at motstanderne løper rundt som om de er på speed, mens du ser ut til å slepe deg avgårde som om du hadde en brukket fot :roll:

Lenke til kommentar
Motstanderen ser ut som de beveger som dobbelt så fort, mens du selv føler du beveger deg i halvt tempo. Huff & huff.

 

Det er kanskje tilfellet òg. Iallfall forskjellen på meg og ein del av newbiesane eg har sett i det siste. Stikkordet er dodgejumping.

Nå er jo dodgejumpingen noe av det aller kjipeste som skjedde med UT serien. Dodging var genialt. Doublejump, dodgejumping og det latterlige skaleringen av spillerne har ødelagt hele spillet etter min mening. Bare fordi dodging var bra, betyr det ikke at jeg har lyst å dodge 100 meter hver gang?!?

 

Movement i UT var noe de fleste var fornøyd med. Hvorfor tukle så mye med det?!? De kunne heller konsentrert seg om å lage nye våpen og andre ting. Hadde de ikke rotet dette til med UT2k3, så hadde UT-serien hatt en stor framtid.

 

UT er fremdeles mye mer spilt enn UT2k3. Det sier jo litt....

Lenke til kommentar
Movement i UT var noe de fleste var fornøyd med. Hvorfor tukle så mye med det?!? De kunne heller konsentrert seg om å lage nye våpen og andre ting. Hadde de ikke rotet dette til med UT2k3, så hadde UT-serien hatt en stor framtid.

 

UT er fremdeles mye mer spilt enn UT2k3. Det sier jo litt....

Det er der du misforstår... uten forandring så hadde ikke UT-serien hatt noen fremtid i det hele tatt.

 

De kan ikke bare beholde gameplayet og forbedre grafikken. Argh takler ikke sånne folk som sier at alt var bedre før heh (selv om jeg har begynt å bli litt sånn selv :p).

Lenke til kommentar
Movement i UT var noe de fleste var fornøyd med. Hvorfor tukle så mye med det?!? De kunne heller konsentrert seg om å lage nye våpen og andre ting. Hadde de ikke rotet dette til med UT2k3, så hadde UT-serien hatt en stor framtid.

 

UT er fremdeles mye mer spilt enn UT2k3. Det sier jo litt....

Det er der du misforstår... uten forandring så hadde ikke UT-serien hatt noen fremtid i det hele tatt.

 

De kan ikke bare beholde gameplayet og forbedre grafikken. Argh takler ikke sånne folk som sier at alt var bedre før heh (selv om jeg har begynt å bli litt sånn selv :p).

Jeg sier at movement i UT var helt topp. Dette skulle de ikke tuklet så mye med. Selvfølgelig kunne de gitt oss walldodge og slike ting, men doublejump fucker opp alt. De kunne heller gitt oss flere våpen, bedre baner, bedre grafikk og alt mulig annet. Movement, følelse og svakere våpen i UT2k* er hovedgrunnen til at folk flest heller spiller vanlig UT.

Lenke til kommentar
Svakere våpen? Du dreper jo lett folk på to skudd med flere av våpnene i UT2k*...

 

Følelse er bare noe tull... nostalgia kaller man også det heh

Ja, men jeg synes fortsatt det er et kult spill, eneste er kanskje at det er litt for likt forgjengeren though :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...