Gå til innhold

Unreal Tournament 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er helt utrolig tøft!

Har aldri likt Unreal Tournament spesielt mye, men dette er dritfett!

Utrolig underholdene å spille onslaught på en server med 16 personer eller mer.

Bare digger den tanksen! :thumbs:

Eneste jeg sliter med er å finne en server med god/stabil ping. På de fleste jeg har prøvd hopper pingen ganske mye opp og ned.

Lenke til kommentar

Virker som det er bra action selv om jeg egentlig ikke synes det er spesielt mye bedre enn UT2003. At de tar fullpris for UT2004 synes jeg er litt drøyt for oss som allerede har brukt 499,- på UT2003 når det kom. Kunne man kjøpt det som oppgradering til UT2003 for en rimeligere penge (249,- f.eks.) hadde jeg kjøpt det, men jeg kommer ikke til å kjøpe det til normal fullpris.

Må også si at jeg ble rimelig skuffet over detaljgraden på kjøretøyene - de ser jo ut som om de hører hjemme i et 3-4 år gammelt spill.

På den annen side bidrar sikkert detaljgraden til at spillet glir glatt selv med høy oppløsning og AA/AF, så sånn sett er jo de lite detaljerte kjøretøyene kanskje en fordel.

Lenke til kommentar
[quote name='Shimano' date='15/02/2004 : 04:20'] Virker som det er bra action selv om jeg egentlig ikke synes det er spesielt mye bedre enn UT2003. At de tar fullpris for UT2004 synes jeg er litt drøyt for oss som allerede har brukt 499,- på UT2003 når det kom. Kunne man kjøpt det som oppgradering til UT2003 for en rimeligere penge (249,- f.eks.) hadde jeg kjøpt det, men jeg kommer ikke til å kjøpe det til normal fullpris.

Må også si at jeg ble rimelig skuffet over detaljgraden på kjøretøyene - de ser jo ut som om de hører hjemme i et 3-4 år gammelt spill.

På den annen side bidrar sikkert detaljgraden til at spillet glir glatt selv med høy oppløsning og AA/AF, så sånn sett er jo de lite detaljerte kjøretøyene kanskje en fordel. [/quote]
Så nå er jo fullversjon mye mer variert enn demo'en med begrenset baner,våpen og kjøretøy. Det hjelper heller ikke å spille spillet i 10minutt og legge det fra seg.
Dumt å dømme så mye ifra en BETA demo!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...