Mekkeren Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hei, jeg har Abit Nf7-S v2.0 hovedkort, og har derfor lagt inn ett program ved navn hardware-doctor. men jeg liker ikke helt dette programmet, det hender det varier med bios temp, før hadde jeg noe som het Mbprobe og dette 100% og stole på men virker jo selfølgelig ikke til Win 2000 og Xp Proffesional. vet dere om noen andre temp programmer man kan laste ned på internett, som er sånn tålig bra til og stole på? Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hei, jeg har Abit Nf7-S v2.0 hovedkort, og har derfor lagt inn ett program ved navn hardware-doctor. men jeg liker ikke helt dette programmet, det hender det varier med bios temp, før hadde jeg noe som het Mbprobe og dette 100% og stole på men virker jo selfølgelig ikke til Win 2000 og Xp Proffesional. vet dere om noen andre temp programmer man kan laste ned på internett, som er sånn tålig bra til og stole på? tviler litt på at Mbprobe funker 100% riktig:S den sier at jeg har 130 grader på CPU'en min...da hadde pc'n min stryki med for lenge siden:P Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Både SpeedFan og Motherboard Monitor funker fett på mitt NF7-M i Win2000. Utviklingen av MM stoppet litt etter s754 eller s939 kom ut, så NF7-serien er ikke noe problem. Nyere maskinvare kan man bare glemme på MM. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Everest funker vel på det meste. De kommer også med nye betaer stadig vekk! Dette gjør at all ny hardware støttes, også gammel. Kan anbefales å oppdatere bios hvis man får veldig feil verdier av temperaturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå