Gå til innhold

Norges Kraftigste Feteste osv

billythekid

Anbefalte innlegg

Ehh.. hvor har Digi.no tatt grunnlag for å velge disse to pc`ene som kraftige..

Greit nok de har litt å stille med, men f*** heller, de er jo ikke noe spesiele i det hele tatt!! (jaja. 1280Gb Hdd plass er jo litt, men ikke EXTREMT)

Men det er sikkert kjekke pc`er, dessuten hadde den N3m3ziz sykt nice kabinett.

Jaja..

Q-Tec = Quality Technoligy

(Tørr vi stole på noen med et sånt navn? NEI)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen SCSI-disker i disse PC'ene? Trodde det var standard hvis man i det hele tatt skulle ha hatt sin PC i kraft-klassen, jeg. Fyren vant jo på grunn av harddiskene. Enhver idiot klarer å fylle kabinettet sitt med harddisker, hvis man har plass nok i kabinettet. Tror de fleste her på forumet fint kunne matchet de PC'ene fra digi.no. Tror ikke jeg kommer til å bruke digi.no aktivt...

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
hva med og sende en mail til Digi.no og kreve omkamp!

Hva om vi alle sender en mail til digi.no og krever omkamp?

Ikke dumt, bare henvend til denne posten her og så kaller vi alle artikkelelen amatør messing og useriøs!

så kanskje onkli hardware folk kommer på kartet!

:) hehe

sånn inderst inne så er det sikkert kunn vi som reagerer på denne artikkelen de fleste "sikler" sikkert over de pcene..

mail er nå sendt!

Lenke til kommentar

Ja dette hvar tragisk! Det er en på dette forumet som sitter på en FX-51 etter det jeg hvet. Men uanset så er det latterlig når en A64 3000+ vinner. Det er en god prossesor men tross alt en økonomi prossesor. pc nr.2 var kraftigere men ikke noe spessielt den heller.

Vi krever omkamp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...