baRs Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har et merkelig problem. Har akkurat installert winXP pro student upgrade og opplever et merkelig probmel: Når jeg trykker "windows-knapp" + "L" (for å låse maskinen) restarter maskinen automatisk! Den eneste måten å låse på er å trykke CTRL+ALT+DEL >> Lock computer.. help. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kan du ikke bare benytte den siste, det er ett tastetrykk og ett museklikk i tilleg, det klarer du sikkert Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Leter du så finner du! Hvis du er koblet til Windows via Microsofts Terminal Services-klient, er enkelte hurtigtaster endret. Hvis du vil ha mer informasjon, se den elektroniske dokumentasjonen for Terminal Services-klient. Det kan hende at noen hurtigtaster ikke virker hvis Trege taster er aktivert i Tilgjengelighetsalternativer. Lenke til kommentar
baRs Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Leter du så finner du! Hvis du er koblet til Windows via Microsofts Terminal Services-klient, er enkelte hurtigtaster endret. Hvis du vil ha mer informasjon, se den elektroniske dokumentasjonen for Terminal Services-klient. Det kan hende at noen hurtigtaster ikke virker hvis Trege taster er aktivert i Tilgjengelighetsalternativer. hvor finner jeg disse inleggene? Lenke til kommentar
baRs Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Et annet problem er at når jeg tar Shut down >> Stand By .. restarter maskinen! Det skal den ikke Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 den siste kan vere fielkoblingar på hovedkortet.. Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det jeg tok Quote fra var Windows' Hjelp og støtte. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Et annet problem er at når jeg tar Shut down >> Stand By .. restarter maskinen! Det skal den ikke Her er en ganske omfattende liste over ting som kan være galt... http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå