Gå til innhold

ATI R420 detaljer lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer nok til og kjøpe r420..når den kommer ut....har 5 tusen som jeg har spart opp til kortet.. :D

Spar litt til så kan du kjøpe et hk med PCI-Express og RV423 så har du fått det litt framtidsrettet og, men det kommer jo også an på hvor nytt system du har. Du må tenke på hva som kan komme til å bli flaskehalsen i systemet ditt. Nytter ikke å ha et Socket A hovedkort med 1700+ og 256 minne, for så å investere i RV420. Men jeg har ikke sjekket hvordan pc du har så jeg vet ikke.

 

Tviler uansett på at jeg gidder bytte ut 9800 Pro kortet mitt med det første 

 

Det vil være å kaste penger ut av vinduet siden 9800Pro holder mål fortsatt, og du vil ikke få noe markant ytelsesøkning i forhold til prisen. Hvis du er hypp på å kjøpe nytt skjermkort vent ihvertfall til RV423.

Endret av eiriksen
Lenke til kommentar
kommer nok til og kjøpe r420..når den kommer ut....har 5 tusen som jeg har spart opp til kortet.. :D

Spar litt til så kan du kjøpe et hk med PCI-Express og RV423 så har du fått det litt framtidsrettet og, men det kommer jo også an på hvor nytt system du har. Du må tenke på hva som kan komme til å bli flaskehalsen i systemet ditt. Nytter ikke å ha et Socket A hovedkort med 1700+ og 256 minne, for så å investere i RV420. Men jeg har ikke sjekket hvordan pc du har så jeg vet ikke.

 

Tviler uansett på at jeg gidder bytte ut 9800 Pro kortet mitt med det første 

 

Det vil være å kaste penger ut av vinduet siden 9800Pro holder mål fortsatt, og du vil ikke få noe markant ytelsesøkning i forhold til prisen. Hvis du er hypp på å kjøpe nytt skjermkort vent ihvertfall til RV423.

nytter ikke og ha amd 1400 mhz heller eiriksen :thumbup:

 

ps:ikke vondt ment,men din cpu er jo ikke akkurat ny...

Lenke til kommentar
nytter ikke og ha amd 1400 mhz heller eiriksen :thumbup:

 

ps:ikke vondt ment,men din cpu er jo ikke akkurat ny...

Jeg vet :p Har tenkt å oppgradere den. Den er jo veldig fin og greier, men jeg tviler på at den er så effektiv nå siden jeg på en eller annen måte ødelagte den. Så nå er en 2000+ på vei i posten som en midlertidig oppgradering.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...