Uin Viel Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Hvordan lagrer man en CSS fil som CSS?? Jeg bruker et program som heter 1st page 2000 Når jeg tar lagre som står det ikke noe om lagre som css bare mange andre fil typer Dette er helt sikkert et dumt spørsmål Endret 14. februar 2004 av mads89 Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 du velger "lagre"/"lagre som" og så velger du css under på dropdownboxen under der du skriver navn. om det ikke går har sansynligvis programmet ikke støtte for css og du vil få med head tagger osv. disse må du da slette slik at det bare er css'en som ligger i filen. deretter må du gi nytt navn til den f.eks. "stil.css" Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvis du kopier css koden din til f.eks notepad, så velger du "lagre som"->"alle filer" -> f.eks "css.css" i filnavn vinduet... eller skrive alt i notepad funker også fint! © Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvis du kopier css koden din til f.eks notepad, så velger du "lagre som"->"alle filer" -> f.eks "css.css" i filnavn vinduet... eller skrive alt i notepad funker også fint! © Jeg kan prøve å skrive det litt enklere: 1. Kopier til Notisblokk 2. Lagre som... 3. [Det du vil kalle cssfilen].css f.eks: style.css Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Nå skjønte jeg det Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå