cwerner Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg en ny PC, og jeg har tenkt å bygge den selv. Jeg er lei av dårlige Elkjøp-PCer som er utdaterte etter 6 måneder. Det er Pappa som skal betale denne PCen, så prisen er ikke så viktig. Tenkte å bruke 50-60000 på dette. Vet det er mye, men vil ha noe som holder en stund. trodde først dette var en spøk http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=207406 Endret 14. februar 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Du ser vel hvor vedkommende kommer fra ? Øhh, de har vel rykte på seg for å ha plenty av penger der ? Skal tro om den familien vil adoptere en liten gutt på 28 år..... ? hehe Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Pappa betaler ! hehe Bra for han , tror jeg! eller .. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Bare hør navnet, Bærumgutt-83 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Du ser vel hvor vedkommende kommer fra ? Øhh, de har vel rykte på seg for å ha plenty av penger der ? Skal tro om den familien vil adoptere en liten gutt på 28 år..... ? hehe hehe, Blærum ja, bare snobber der(ihvetfall 90% av de) Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Begynner ikke dette nå å ligne litt for mye på person uthenging? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Kan nok kanskje det ja... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 For å hindre at personer blir uthengt, skal gullkorn følge dette oppsettet: - selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det. - Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! - Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori. Så derfor stenger jeg posten. Better luck next time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg