Gå til innhold

Lydløs super-PC

Anbefalte innlegg

ha ha - 50-60000 kr er nok litt sykt, men jeg også brukte ca 40000 kr i fjor på datautstyr... pytt sann...

hvis man skal skal ha veldig bra Intel maskin så bør man vente noen måneder ja, kansje juni...

Bra maskin og Bra skjerm kommer nok fort i opp i 20000/30000/400000 kr ja

Spar resten av pengene til noe annet ja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne tenkt meg et oppblåsbart kinotelt i hagen. Prosjektor. 360 graders skjerm. Battlefield og skjermkort som taklet dette. Pc med 11 Ghz og 20 Gb RAM. 20 Terrabyte hardisk+ ps2/Xbox/Gamecube innebygd i datan. Greit med et par radiostyrte biler til 50-60k(:p)

Noen blærumspar med vanskelighet for å få barn som vil adoptere meg? ;)

Lenke til kommentar

Om du bruker 50 - 60.000 på en PC er du bare dust i huet, unnskyld... men jeg mener det.

Du er også LEI av å vente, ja, muligens, men du kan få en PC som du slipper å vente på ting til UNDER 60.000,- For å oppnå den prisen må du ha mye tillegsstæsj som absolutt ikke får PC'en din til å jobbe raskere.

Og at du i tillegg skal bruke den til "hobby"bruk... om du hadde vært hardcore 3D-designer, video-redigerer etc. så ja, muligens, men når du skal spille og drive med musikk er det helt på trynet.

Lenke til kommentar

Oki... Kan starte med å si at gutten får 60k. (hvis han snakker sant), av faren sin. Som sagt tidligere, så kommer masse av disse pengene faktisk i riktige hender, istedet for at en rik bærumsgutt skal tørke seg i ræva med dem. Og NEI, det er ingen vits i å betale 60k på en maskin, det lengste jeg mener noen burde strekke seg er 30k, MAKS. Men ærlig talt, her spør han om hjelp på verdens største forum, og blir dissa som bare ******. Må si det provoserer litt at han kaller seg "bærumsgutt", men la gå. Jeg klarer ikke sette opp så dyr PC engang, men ta en tur på alienware.com, og sett på det dyreste av alt. Da kjøper du 1 deskop PC og en laptop. Kan kanskje forsøke å sette opp et oppsett i en vanlig nettbutikk, men kan ikke love at jeg klarer det...

Lenke til kommentar

Her er et forslag, mulig jeg har valgt noe feil osv., men burde holde til MS Word og litt hobby cs gaming...

CPU: Intel Pentium 4 3.4 GHz Boxed PC800

- Socket PGA478, 2MB, Extreme Edition

Skjerm: Eizo 21" LCD FlexScan L985EX TCO-95 Sort

- USB, DVI-D, DVI-I, D-SUB

Plextor DVD-brenner IDE PX-708A, Sort

DVD+R/+RW og DVD-R/-RW, Retail

Plextor CD-brenner IDE 52x/32x/52x

Intern Retail Plexwriter Premium

Western Digital Raptor 74GB S-ATA

10000RPM 8MB cache WD740GD

Western Digital Caviar 250GB S-ATA

Special Edition 8MB cache 7200RPM

Sapphire Radeon 9800XT Atlantis 256M DDR

AGP, ATI,"Ultimate Edition", Full-Retail

Asus P4C800-E DELUXE Hovedkort S478/800

I875P, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, LYD, Raid

Thermaltake Xaser III Super Tower Silver

V2000A Aluminium U/Power supply

Enermax Strømforsyning ATX 460W PFC

3 in 1 Series, EPS12V, ATX 12V , ATX GES

Hercules 16/12 FW, 24bit 96kHz

16-in/12-out, External, retail

Logitech diNovo Media Desktop

(Norsk) USB/PS2, tastatur/mus/remote

Musematte: Steelpad Aluminium 4S

Floppy:Sony 3,5" 1,44MB Sort

RAM: Corsair TWINX1024-4400 DDR-DIMM 1024MB

Kit w/two matched CMX512-4400 DIMMs 544,44

AC Ryan Flatkabel ATA133 Rund, 90cm

- Gul, med 2 kontakter

Vannkjøling: WaterChill CPU/VGA/Chipset-A Power Kit

- KT12A-L30/220v-10mm Antarctica Dual Rad Antatt

Avg.: 50,00

Totalt: 62 919,29

Beklager rotet

Endret av P@yNe
Lenke til kommentar

Du kommer aldri til å få en så rask PC at det ikke blir noe venting, med mindre du innstallerer Windows 3.1 på en 2,4Ghz.. Prøvde det engang. Pcen var klar i 3.1 på 3SEK!!!!!! Slå den med oppstart og greier!..bare du skrev win, så var det oppe på under et sekund,, raskere operativsystem får du ikke, tro meg!

Lenke til kommentar
Du kommer aldri til å få en så rask PC at det ikke blir noe venting, med mindre du innstallerer Windows 3.1 på en 2,4Ghz.. Prøvde det engang. Pcen var klar i 3.1 på 3SEK!!!!!! Slå den med oppstart og greier!..bare du skrev win, så var det oppe på under et sekund,, raskere operativsystem får du ikke, tro meg!

Hehe LOL, nå er jo ikke 3.1 så veldig, ja, hva skal jeg si ;)

Lenke til kommentar
Herre... Send heller 20-30 tusen ned til Afrika og bruk resten på PC'n!

Synes det er motbydelig...

mens andre i verden sulter skal du bruke 60 000,- på PC.... Du klarer deg fint med 30 000,-. Som de andre her har nevnt. Du får en konge pc til den prisen. Ingen vits i å kjøre 50-60 tusen på en pc som må oppgraderes rundt hjørnet. Kjøp heller en god maskin nå til 30 000,- (for du FÅR en god maskin for den prisen), og bruk resten senere. Man har da lært at man kan forsynne seg to ganger...

Beklager mitt lille utbrudd ovenfor... men det er sånn jeg er.. Synes det er motbydelig at vi skal leve i sus og dus her oppe, og attpåtil noen som skal bruke 50-60 tusen på en PC, mens folk sulter i andre deler av verden...

Joachim

Helt enig...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...