AvIOn Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har sjekketlitt rundtpå nettet, men klarer ikke å finne ut når prescotten kommer... Noen som har litt info her? Skal ha 64-bit system. Amd 64 eller Intel Prescott blir det... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hardwarebutikken får inn 19.2 (ubekreftet, riktignok), så det er nok ikke så voldsomt lenge igjen. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Skal ha 64-bit system. Amd 64 eller Intel Prescott blir det... Prescott er IKKE 64 bits prosessor. Men om du vil ha prescott kan det være lurt å vente til de har fått ut en nyere versjon av den, de første som kommer er ikke noe å satse på ! Les mer her og her er en test Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Er ikke prescott 64 bit?? Hmm da har jeg misforstått veldig. Når kommer da INTEL med 64bit da? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Prescott er en "forbedring" av P4. Er ikke sikker på når intel kommer til å gå for 64bits arkitektur, men de lar neppe amd være alene om det så lenge. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Er ikke sikker på når intel kommer til å gå for 64bits arkitektur, men de lar neppe amd være alene om det så lenge. Intel har hatt 64 bit prosessorer lenge. De kalles Itanium. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Intel har hatt 64 bit prosessorer lenge. De kalles Itanium. Det er greit, var kanskje litt uklar i formuleringen, men jeg tenkte på 64 bit for privat / økonomi markedet. Itanium koster like mye som en bra personbil Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Intel har hatt 64 bit prosessorer lenge. De kalles Itanium. Det er greit, var kanskje litt uklar i formuleringen, men jeg tenkte på 64 bit for privat / økonomi markedet. Itanium koster like mye som en bra personbil Hehe - så sant så sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå