Gå til innhold

Ett lite vannprosjekt på gang snart

Anbefalte innlegg

Heisann.

Tidlig på morgenen nå ja:D yeahyeah.

The case:

Jeg skal ha meg ett Lian Li Miditower og vannkjøling. Det som er "tingen" mineratdet skal være stilrent, altså fra yttersiden så skal du ikke kunne se at maskinen er mekke å skreppa på. Også vil jeg ha dettekabinett så stille som mulig, så jeg blir nok å fore kabinettet med lyd-dempingsmatter.

Er det noen ferdigmekka KIT for lian li miditower?

Kanskje en bay-vanntank somde selger på netconnection kanskje skal være det eneste som vises utvendig. Men det jeg møter på er plassmangel (tror jeg). Skal velsette sammen ettsett med vannblokker fra AC regner jeg med, og helst 2*120mm radiator, men det får jeg aldri plass til hvis jeg ikke setter den på toppen, så det jeg har planlagter å kjøpe en stk Pro Core radiator med monteringsett for 120mm vifte og sette dette nede i front i casen.

ProCore Radiator

Vil dette by på problemer med tanke på at jeg skal kjøle både cpu,vga og chipset?

Hvordan er muligheten for åsette radiatoren i BUNNEN av kabinettet her? er det noe mellomrom mellom bunnen og gulvet mitt? Eller kanskje jeg får plassert 2 stk radiatorer inni kabinettet mitt på en måte?

Håper på noen brukanes svar:D

Har som dere sikkert har skjønt ikke kjøpt inn noe ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange Lian Li miditower. Du kunne begynt med å si hvilket du skal ha.

Eller så har de dette, men det koster 1995,-. Jeg vil forresten tro det er stort nok mellomrom mellom gulvet og kabinettet der, til at du kan sette en radiator inne i kabinettet. Da bare setter du viftene til å trekke luft opp mellom radiatoren.

Lenke til kommentar

Linken funker ikke nei. Men har sett på det kabinettet. vet hvilket du mener. Er nice det, men vet ikke om jeg vil ha dør...

Vil liksom ha et kabinett som ser stilfult ut, uten at det vises spes godt hva jeg har inni, bortsett fra en vanntank som jeg stapper i en cd-brønn... (huske rikke hva det heter)

Lenke til kommentar

Du trenger faktisk ikke sånn bay-tank hvis du dropper hardisk-opphenget der nede ;) Jeg har mine to og en disket stasjon i de.. hva heter det? der hvor disket stasjonen er :p Tanken og pumpa står nederst og jeg har en 240 radiator i toppen som tar 2 plasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...