sofokles Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) lagd en side. Kikk og få sjokk. Dette handler ikke om design ( jo litt) eller om å presentere noe som helst. Gjør det for å lære. Kunne lagd en interface, men alt er så likt. Vil gjerne ha det sentrert, midt på skjermen. Koden ser dere vel. Css fra photoshop med DIV Vil sentrere - how - enklest mulig med css/html ? Burde jeg heller tatt det ut i reference by ID, inline eller Class. Jeg er ikke ute etter å lære ALT om html/css etc men er fornøyd med å oppnå middelmådige kunskaper. her ern : sofokles Og ja, jeg har lest w3schools etc. Edit leif i url + lagt til litt Endret 14. februar 2004 av sofokles Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Joda, det var også en måte å lage side på.. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Nå ligger alle bilder nedover i css listet omtrent slik #sofo2-01 { position:absolute; left:0px; top:0px; width:500px; height:82px; etc MAO med posisjon i forold til kant av skjermen og ikke i forhold til et referansepunkt i noe hovedbilde/boks/ramme/kasse whatever . Koss gjere eg for å få til noe slikt Endret 14. februar 2004 av sofokles Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 haha, likte spesielt go to hell , jaja, "flott" design... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hehe.. uvanlig design, men jeg likte det. Morsomt Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 heh, festelig, men jeg savner litt "autensistet" Skal det være tegnet så må det være tegnet med litt mer stil. Liker ikke helt paint preget over siden. Dropp gjerne blinkingen på teksten ved mouseover Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Originalt! Det skal du ha! Menneh... litt _for_ originalt for min smak, dessverre Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Originalt! Det skal du ha! Menneh... litt _for_ originalt for min smak, dessverre Prøv å hold deg LITT innafor "standarder" Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Altså, det er jo bare rabbel - ville bare sjekke at jeg fikk til at sidene til å virke. Dessuten ville jeg få noe opp uten alt mulig ipsum lupsum dipsum dapsum. Men er det ingen som kan svare på det med sentrering ? Jeg har sett diverse løsninger beskrevet, men de referer alle til teksbokser. Det andre er at jeg forstår det er kompatibilitetsproblemer altså at sentreringsløsningene ikke fungerer på tvers av alle browsere. Endret 14. februar 2004 av sofokles Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 så vel greit ut det der. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Den "go to hell" var tøff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå