JohndoeMAKT Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg vurderer å male skjermen svart, men siden jeg vil at det ikke skal være for permanent, så tror jeg at "plastmaling" er det beste. Slik du varmer opp, og når det stivner så henger det der. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe i den duren, eller en annen type maling som passer bra. Eventuelt en annen måte å farge skjerm svart uten at det skal være permanent. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvorfor vil du ikke ha det permanent? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hva med å bruke vannmaling, da er det bare å ta med deg skjermen neste gang du dusjer. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Du får ta din elskede skjerm med til en butikk som selger sexartikler og kjøpe deg slik maling som de bruker for å male tettsittende klær på folk. Er jo valentines day idag så din kjære skjerm blir sikkert svært hengiven og glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå