Torsteinen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Vel, jeg har iallefall prøvd å skjerpe meg Lenke til kommentar
upside Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 enda mer off-topic.. jens, ingen har sagt at det er kjipt å burne med speedfighter i maridalen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 PS. upside du kan forsatt få lov å ta deg en skogstur Eller hoppe strikk med kjettingslips istedet for gummibånd? Anyways, det du prøvde å si var vel at mange av de fremmedfryktige (ihvertfall de vi møter her på forumet) har en lei tendens til å ikke underbygge argumenter skikkelig, som om de ikke eksisterte, og å bruke en lei, respektløs tone ovenfor motparten. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 upside, hvem er du? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 enda mer off-topic.. jens, ingen har sagt at det er kjipt å burne med speedfighter i maridalen. går det ann å komme med en så lavmælt avsporing som det der??? Vil også opplyse deg om at hvis det er scooteren av merket Peugeot du snakker om, så heter det Speedfight ikke Speedfighter Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 PS. upside du kan forsatt få lov å ta deg en skogstur Eller hoppe strikk med kjettingslips istedet for gummibånd? Anyways, det du prøvde å si var vel at mange av de fremmedfryktige (ihvertfall de vi møter her på forumet) har en lei tendens til å ikke underbygge argumenter skikkelig, som om de ikke eksisterte, og å bruke en lei, respektløs tone ovenfor motparten. jepp... er litt trøtt nå, og har derfor litt problemer med å gidde og å klare å utrykke meg på den måten jeg vil. Lenke til kommentar
upside Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 enda mer off-topic.. jens, ingen har sagt at det er kjipt å burne med speedfighter i maridalen. går det ann å komme med en så lavmælt avsporing som det der??? Vil også opplyse deg om at hvis det er scooteren av merket Peugeot du snakker om, så heter det Speedfight ikke Speedfighter beklager på det STERKESTE at jeg skrev det feil. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 beklager på det STERKESTE at jeg skrev det feil. Du har vel ikke flere utsagn du vil beklage? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 En ting slo meg nå, da jeg leste siggen til sluffy... 3: DON'T FEED THE TROLLS! Lenke til kommentar
upside Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 upside, hvem er du? en bekjent fra skolen din. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 En ting slo meg nå, da jeg leste siggen til sluffy... 3: DON'T FEED THE TROLLS! jeg hadde tenkt å putte inn en linje øverst der det stod at jeg ikke var rette personen til å skrive det, men så fikk jeg ikke lov av en eller annen bisarr grunn.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hehehehe, okei upside. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Nei for en koselig liten gjenforening Har nå sett en mod innom ihvertfall to ganger, og upside er her fremdeles? UEEELAAAAANNNNDDD? Lenke til kommentar
upside Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 så du mener at mine utsagn burde resultere i ban? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 litt merkfundig at tråden lever fortsatt, og at upside forsatt er blandt oss (trodde han hadde tenkt seg på skogstur), og at jeg ikke har fått noe som helst for for warn (kom på at det jeg har skrevet her kan være warn grunnlag, og til mod folka. det var ikke gjennomtenkt, litt trøtt no) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 så du mener at mine utsagn burde resultere i ban? JA!!! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 ikke akkurat ban..tenker vi sier skogstur Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er det mulig å lede en debatt lengre ut på viddene? Kos dere på skogsturen dere snakker om, men ta den et annet sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg