Gå til innhold

Flere innvandrere til Norge!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS. upside du kan forsatt få lov å ta deg en skogstur

Eller hoppe strikk med kjettingslips istedet for gummibånd? :dontgetit:

Anyways, det du prøvde å si var vel at mange av de fremmedfryktige (ihvertfall de vi møter her på forumet) har en lei tendens til å ikke underbygge argumenter skikkelig, som om de ikke eksisterte, og å bruke en lei, respektløs tone ovenfor motparten. :shrug:

Lenke til kommentar
enda mer off-topic.. jens, ingen har sagt at det er kjipt å burne med speedfighter i maridalen.

går det ann å komme med en så lavmælt avsporing som det der???

Vil også opplyse deg om at hvis det er scooteren av merket Peugeot du snakker om, så heter det Speedfight ikke Speedfighter

Lenke til kommentar
PS. upside du kan forsatt få lov å ta deg en skogstur

Eller hoppe strikk med kjettingslips istedet for gummibånd? :dontgetit:

Anyways, det du prøvde å si var vel at mange av de fremmedfryktige (ihvertfall de vi møter her på forumet) har en lei tendens til å ikke underbygge argumenter skikkelig, som om de ikke eksisterte, og å bruke en lei, respektløs tone ovenfor motparten. :shrug:

jepp...

er litt trøtt nå, og har derfor litt problemer med å gidde og å klare å utrykke meg på den måten jeg vil.

Lenke til kommentar
enda mer off-topic.. jens, ingen har sagt at det er kjipt å burne med speedfighter i maridalen.

går det ann å komme med en så lavmælt avsporing som det der???

Vil også opplyse deg om at hvis det er scooteren av merket Peugeot du snakker om, så heter det Speedfight ikke Speedfighter

beklager på det STERKESTE at jeg skrev det feil.

Lenke til kommentar

litt merkfundig at tråden lever fortsatt, og at upside forsatt er blandt oss (trodde han hadde tenkt seg på skogstur), og at jeg ikke har fått noe som helst for for warn (kom på at det jeg har skrevet her kan være warn grunnlag, og til mod folka. det var ikke gjennomtenkt, litt trøtt no)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...