Torsteinen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Tror du ikke jeg vet hva jeg snakker om også? Jeg kjenner mange innvandrere, har aldri vært noe problem for meg. Jeg dømmer folk for hvem DE er, ikke etter en mal satt av en gjeng scooterrånere fra Oslo Vest som knappt har vært utenfor stakittgjerdet, eventuellt hotellinheiningen. Og, jeg er nok ikke hjernevaska, jeg foretrekker å kalle det opplyst. Nå synes jeg det er du som går over streken og begynner å generalisere litt her! På tross av det at jeg kjører moped () fullstendig selvfinansiert på penger jeg har tjent selv fra den dagen jeg ble 13 kan du godt kalle meg en bortskjemt "scooterråner" som knappt har vært utenfor stakittgjerdet, eventuellt hotellinheiningen. Er så drittlei av østkantsungdom spm tror de har hatt det så jævlig i "slummen" sin og tror at alle vi på vestkanten får hendene fulle av penger fra vi er født og lever et liv på roser! Riktignok har faren min ræva full av penger! Men so what? Jeg får ikke en krone av dem! Dere tror at vi på vestkantenfår alt vi peker på? Hvor har du det fra HalTan? Du som sier at JEG trekker etniske grupper under en kam? Og hva sa du om opplyst? Du virker ikke særlig "opplyst om vestkanten" Endret 14. februar 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Tror du ikke jeg vet hva jeg snakker om også? Jeg kjenner mange innvandrere, har aldri vært noe problem for meg. Jeg dømmer folk for hvem DE er, ikke etter en mal satt av en gjeng scooterrånere fra Oslo Vest som knappt har vært utenfor stakittgjerdet, eventuellt hotellinheiningen. Og, jeg er nok ikke hjernevaska, jeg foretrekker å kalle det opplyst. Nå synes jeg det er du som går over streken og begynner å generalisere litt her! Jeg bor på Oslo Vest selv jeg. Midt i smørøyet, faktisk. Og ja, jeg generaliserer her for å provosere en aldri så iten smule. Skjønner du nå kanskje hvor IDIOTISK det du sier er? Det at flertallet vestkantungdom er blærete drittunger med rævva full av penger er TULL, på samme måte er det like mye TULL at flertallet innvandrere og/eller folk med innvandrerbakgrunn er ransmenn. Det att jeg kjører moped () fullstendig selvfinansiert på penger jeg har tjent selv fra den dagen jeg ble 13 kan du godt kalle meg bortskjemt Du er sannsyneligvis ikke noe mer bortskjemt en meg. Er så drittlei av østkantsungdom spm tror de har hatt det så jævlig i "slummen" sin og tror at alle vi på vestkanten får hendene fulle av penger fra vi er født og lever et liv på roser! Riktignok har faren min ræva full av penger! Men so what? Jeg får ikke en krone av dem! Dere tror at vi på vestkantenfår alt vi peker på? Hvor har du det fra HalTan? Du som sier at JEG trekker etniske grupper under en kam? Henviser til det jeg sa over her. Jeg er hverken fra østkanten eller "slummen". Og nei, Grorud er hverken slum, fattig område eller høl. Og hva sa du om opplyst? Du virker ikke særlig "opplyst om vestkanten" Å? Med tanke på at jeg har bodd her (på Slemdal) hele livet, tror jeg faktisk at jeg er ganske så opplyst. Endret 14. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Javel, da er nok du en aldri så liten raritet av en vestkantsungdom og det har jeg og respektere... Tenker vi avslutter debatten her, da jeg ikke gidder å la meg provosere... Din mening er at min mening er idiotisk og det får jeg leve med... Men som sagt... Legger debatten død her da topicet sikkert blir sletta any moment uansett Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Masse Bullshit Kan du være så snill å gjøre samfunnet en tjeneste. Ta med deg et tau og gå ut i skogen. Lenke til kommentar
upside Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Masse Bullshit Kan du være så snill å gjøre samfunnet en tjeneste. Ta med deg et tau og gå ut i skogen. vedder 1kr på at du er innvandrer. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Masse Bullshit Kan du være så snill å gjøre samfunnet en tjeneste. Ta med deg et tau og gå ut i skogen. vedder 1kr på at du er innvandrer. sender du den i posten eller? Lenke til kommentar
upside Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Masse Bullshit Kan du være så snill å gjøre samfunnet en tjeneste. Ta med deg et tau og gå ut i skogen. vedder 1kr på at du er innvandrer. sender du den i posten eller? ja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Upside, se og pell deg ut herifra, med mindre du klarer å diskutere SAKLIG. Rasismen din klarer vi oss fint uten, vi prøver faktisk å føre en konstruktiv debatt her. Lenke til kommentar
upside Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Upside, se og pell deg ut herifra, med mindre du klarer å diskutere SAKLIG. Rasismen din klarer vi oss fint uten, vi prøver faktisk å føre en konstruktiv debatt her. lurer på når off- topic ble "ditt" territorium? har du pissa i et hjørne her eller noe? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Upside, se og pell deg ut herifra, med mindre du klarer å diskutere SAKLIG. Rasismen din klarer vi oss fint uten, vi prøver faktisk å føre en konstruktiv debatt her. lurer på når off- topic ble "ditt" territorium? har du pissa i et hjørne her eller noe? ehh... hvor kom det i fra? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) ... Endret 15. februar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) HERREGUD. Haltan er ikke sjef over OT i det hele tatt, men hvem vil diskutere saklig med en RASIST? Det sier seg selv at du bare sier masse ting som vi kunne klart oss foruten. Edit: Ja, jeg er utlending. Det er selvfølgelig derfor jeg rakker ned på deg. Endret 15. februar 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
upside Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Med fare for å få warning / ban / whatever, så er det INGEN såvidt jeg vet som vil ha deg her. STIKK og lær deg vanlig folkeskikk. Jens passer PERFEKT under "scooterånere". Speedfighter er morro... NOT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 HERREGUD. Haltan er ikke sjef over OT i det hele tatt, men hvem vil diskutere saklig med en RASIST? Det sier seg selv at du bare sier masse ting som vi kunne klart oss foruten. Nettopp. Og den slengkommentaren du, upside, slang på om at jeg ikke bestemmer her: greit nok, men jeg er 99% sikker på at jeg snakker for flertallet. Dessuten besviser den kommentaren bare nok engang hvor usaklig og barnslig du er. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 HERREGUD. Haltan er ikke sjef over OT i det hele tatt, men hvem vil diskutere saklig med en RASIST? Det sier seg selv at du bare sier masse ting som vi kunne klart oss foruten. Edit: Ja, jeg er utlending. Det er selvfølgelig derfor jeg rakker ned på deg. For å gjøre det klart før innlegget! Jeg er IKKE rasist Men det jeg skal frem til: Man kan da vel selvfølgelig diskutere med en rasist/nazist/pacifist/homofob/homofil etc etc så lenge det gjøres saklig? Standpunktet har da vel ikkenoe med om hvorvidt man kan diskutere saklig med personen eller ei å gjøre? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Men det jeg skal frem til: Man kan da vel selvfølgelig diskutere med en rasist/nazist/pacifist/homofob/homofil etc etc så lenge det gjøres saklig? Jeg skrev jo SAKLIG da, men kanskje du valgte å overse det bare for å ha noe å sette fingeren på? Vil heller ikke ha flere utlendinger i Norge, det vil skape enda større fremmedfrykt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Men det jeg skal frem til: Man kan da vel selvfølgelig diskutere med en rasist/nazist/pacifist/homofob/homofil etc etc så lenge det gjøres saklig? Standpunktet har da vel ikkenoe med om hvorvidt man kan diskutere saklig med personen eller ei å gjøre? Seff. Så lenge man holder seg saklig, underbygger argumenter og holder seg unna respektløse tiltalelser... Og nei, du er ikke rasist, men du viser da semi-rasistiske tendenser. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Men det jeg skal frem til: Man kan da vel selvfølgelig diskutere med en rasist/nazist/pacifist/homofob/homofil etc etc så lenge det gjøres saklig? Jeg skrev jo SAKLIG da, men kanskje du valgte å overse det bare for å ha noe å sette fingeren på? Vil heller ikke ha flere utlendinger i Norge, det vil skape enda større fremmedfrykt. Du skrev faktisk "Hvem vil vel diskutere saklig med en RASIST" Man Kan diskutere saklig med en rasist, det er poenget mitt, så slutt å provoser meg med komentarer som det der Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Men det jeg skal frem til: Man kan da vel selvfølgelig diskutere med en rasist/nazist/pacifist/homofob/homofil etc etc så lenge det gjøres saklig? Standpunktet har da vel ikkenoe med om hvorvidt man kan diskutere saklig med personen eller ei å gjøre? Seff. Så lenge man holder seg saklig, underbygger argumenter og holder seg unna respektløse tiltalelser... Og nei, du er ikke rasist, men du viser da semi-rasistiske tendenser. Eller som det heter på fagspråket, "Heller mot en etnosentrisk holdning" (Eller hva Jens ) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) *Slettet* for seint ute til å få nokke smart ut av det... PS. upside du kan forsatt få lov å ta deg en skogstur Endret 15. februar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg