Gå til innhold

Flere innvandrere til Norge!

Anbefalte innlegg

Begynte å bli dårlig, og tok veien hjem istedet for å dra på nattklubb. På veien måtte jeg på en stakker på krykker som søkte selskap. Satte meg ned og hadde en times prat med karen. Mens vi snakket prøvde han av og til å stoppe andre folk også. ALLE gikk forbi, utenom en kar fra Algerie som hadde bodd i Norge i 5 år. Han stoppet for å si hei og noen god ord til karen, før han gikk videre etter en stund. Respekt for medmennesker er tapt i Norge, noen andre kulturer har forsatt dette; Vi har noe å lære.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har mye og lære.. men jeg mener ikke vi trenger flere invandrere av den grunn akkuratt. Folk skulle blitt litt mer flink til og se på sine egne handlinger av og til.. og dra konklusjoner ut ad det. Den eneste måten en kan forandre verden på er og begynne og forandre seg selv er det jeg har hørt..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt misvisende topic. Det kan tolket som en veldig politisk tråd.

men uansett så synes jeg at mange i norge lever inni hver sin usynlige boble, og man bryr seg lite om det som skjer rundt den. Vi må begynne å bry oss mer om hverandre, og spesielt de svakere i samfunnet

Hilsen en som gjerne gir penger til uteliggere

Lenke til kommentar

jeg gir også gjerne penger til uteliggere... men det er skjeldent at jeg har..

det samme med å sette meg ned hos folk.. er dog bare 15 nå da..

men jeg vil ikke ha flere innvandrere! ikke fordi jeg har noe imot dem, men fordi at arbeidsledigheten er høy nokk fra før av..

Lenke til kommentar

Jeg ville heller git uteliggerne noe å ete, ikke penger. De fleste uteliggerne i norge er uteliggere forde alle penga går på div stoffer. Så med å gi de penger gir du dem egentlig på en måte stoff. Nå er da ikke alle uteliggere stoff misbrukere sikkert, men mange av dem er eller har vert det.

Ikke gi dem penger, gi dem mat eller no i den duren, sier nå jeg da. Eller hvis du er veldig raus så kjøp et hus de leier ut gratis til dem.

Vi norrmen er nokk lit for lite sån til og bry oss ja. Jeg hadde nok stoppa om han fyren hadde begynt å snakka med meg, men jeg hadde ikke blir lenge. Hadde vel kommet opp med en unskyldning for å komme meg videre eller no. Grunnen til at jeg skjelden begyner konversasjoner og slikt er vel at jeg egentlig er lit flau av meg, og dermed er jeg ikke den som snakker mest.

Syntes forøvrig vi har mer en nokk utlendinger her. Vi kan heller kaste ut de kriminelle, og bytte dem inn mot noen snille.

Lenke til kommentar
Syntes forøvrig vi har mer en nokk utlendinger her. Vi kan heller kaste ut de kriminelle, og bytte dem inn mot noen snille.

der har du det, det er flere mørke kriminelle enn det er hvite her i norge, og det er mye flere norsker enn invandrere. Det er noe å tenke på, alle gangsterne skulle blitt kasta ut :thumbup:

Lenke til kommentar

der har du det, det er flere mørke kriminelle enn det er hvite her i norge, og det er mye flere norsker enn invandrere. Det er noe å tenke på, alle gangsterne skulle blitt kasta ut :thumbup:

har du noen for for bevis eller?

(jeg er ikke utlending btw..)

en som går på skolen min (hvit (hvis deter så viktig..)) ser ut som en JÆVEL!!

og da mener jeg ikke stygg ******, men en ******* ond ******..

trur nokk at det mangler en god del der hjernen hans skulle være også..

Lenke til kommentar

Det er sant.. Venninnen min og jeg satt på mcern,så kommer en brisen jente og en dritafull jente inn.. Hun fulle begynner å spy og greier, ruller i sitt eget spy, og vi prøver å hjelpe..alle bare ser på og vi visste ikke hva vi skal gjøre..så kom det en gutt, trolig fra Tyrkia, og hjalp oss med å få henne opp, kjøpte kaffe til henne..skam å tenke på at de fleste bare SÅ på..hun kunne ha besvimt osv da.. :no:

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar

Ja, men for ******. Løsningen på dette er da ikke å få FLERE innvandrere inn i Norge. Det er ****** meg heller å ta litt bedre vare på uteliggere som folk sier. Jeg har flere ganger gitt mat / penger til uteliggere, men jeg synes det blit for teit å ta inn FLERE innvandrere som har det helt fint i hjemlandet sitt bare fordi de vil ha det bedre her / evt. at vi vil ha det koseligere (not) som trådstarter sier. Totalt feil tåppikk btw.

Lenke til kommentar

Den beste dagen jeg har hatt i mitt liv er når jeg fikk sparken... Jeg gikk rett fra jobben i Karl Johan og til 7 eleven og kjøpte pizza og brus jeg gav til en narkis... Han ble så glad.. Etter det har jeg blitt mere raus mot de som sliter i samfunnet... En kaffe til 12 kroner merker jeg ikke på lommeboka, men han merker det, og jeg slipper å gi han spenn til drugs...

Denne gleden er jeg ikke alene om...

Det finnes mange koselige innvandrere i Oslo, men de er i FÅTALL, hører du?

Makan til kyniske og egoistiske drittsekker som innvandrerene i Oslo har jeg aldri vært bort i... Raner de svakerestillte, raner barn, raner FRA de er barn... Denger uteliggere for å få bli med i gjenger, and the list goes on....

Jeg er ganske FED UP med innvandring... Dere kan kalle meg ego, men jeg er bare framsynt og tenker på samfunnet... For det går under

Lenke til kommentar

TAKK. ^^

Ikke kom her og si at det ikke finnes mange innvandrere som er hyggelige ( for det gjør det) , men flerparten av de jeg har møtt er bråkmakere som bråker med uskyldige / lager uro i samfunnet.

Godt noen har skjønt det.

edit: bare så det er sagt, er mange innvandrere jeg kjenner som er kjempehyggelige.

Endret av DiMiles
Lenke til kommentar

"Fuck dere a hvitinger"

Traff faktisk på to naboer av meg her i går!

Kjenner de godt alder 11 år

"XXX": HAAAAAAAAALLAAAAAAAAAA!!!! (180dB i offentlig område)

"Torstein": Ro ned litt a, hei!

"XXX": Du har ****** MEG BLITT STYGG I TRYNET

"Torstein": Ja, du og

"XXX": JEG MENER HØY DA ******, HOMO ASS!!!!!!!!!!!!!!

"Torstein": Jaok

"XXX": FUCK DEG A!!!!

"Torstein": (Ta han i sekken, løfte han opp og sette han i en snøhaug)

"XXX": (dytte en norsk 11 åring på trynet) HAHA TAPER!"!!!!

"Torstein": Drit i det a, han har ikke rørt deg

"XXX": FUCK DEG A (begynner å sparke den andre naboen som er bosnisk, som velvillig sparker tilbake og roper ord osm "fuck deg a fittetrynet"

Den norske gutten blir dytta på trynet MANGE ganger men tør ikke gjøre noe...

Dette er en FAKTISK ukorigert hendelse... Den representerer ikke alle, men viser mye av oppdragelsen... Har sett de samme ungene slå hverandre i trynet foran foreldrene som ber dem holde kjeft

Lenke til kommentar
Det finnes mange koselige innvandrere i Oslo, men de er i FÅTALL, hører du?

Det er RENT bullshit. Det er motsatt vei. Det finnes mange innvandrere i Oslo, et fåtall av disse, hører du, et FÅTALL er slik du beskriver. Og igjen, det er ikke bare innvandrere so mer slik du beskriver. Skremmende hvor lite informerte fordomsfulle mennesker er.

* Ja, det er kriminalitet i innvandrermiljøer.

* Ja, det er kriminalitet i "hvite" miljøer.

* Det er snakk om et betydelig, og minimalt mindretall i begge sammenhenger.

* Selv om DU opplever enkelte innvandrere på denne måten betyr ikke det at alle er slik. Dette er ikke noe annet en en stygg generalisering. Alle amerikanere er ikke diskriminerende, rasistiske mordere, selv om enkelte er medlemmer i Ku Klux Klan.

Altså, de du opplever som ransmenn osv. er et bittelite mindretall av "innvandrerene" (de er nødvendigvis ikke direkte innvandrere, kan f.eks være like norske som deg og meg, så lenge de er født her og har norsk statsborgerskap.). Hvorfor markerer dette mindretallet seg så fryktelig da? Media, høy kriminell aktivitet i disse miljøene og fordommer.

Makan til kyniske og egoistiske drittsekker som innvandrerene i Oslo har jeg aldri vært bort i... Raner de svakerestillte, raner barn, raner FRA de er barn... Denger uteliggere for å få bli med i gjenger, and the list goes on....

Der gjør du det igjen. Ikke engang 5% av "innvandrerene" matcher bildet av den "kyniske, idiotiske drittsekken av en barneraner og voldtektsmann..." osv.

Forøvrig er jeg enig. De som faktisk MATCHER dette bildet, kan dra til h*lvete. MERK: Både nordmenn, innvandrere og dyr.

Jeg er ganske FED UP med innvandring... Dere kan kalle meg ego, men jeg er bare framsynt og tenker på samfunnet... For det går under

Jeg er ganske FED UP med intetanende unger fra Oslo Vest (og alle andre steder) som tror de vet alt om dette temaet. De tror faktisk at de kan noe om temaet, når det viser seg at de kan NULL NIKS. Bare det at du presterte å si at FLERTALLET av innvandrerene i Oslo er blodkriminelle, er et bevis på dette.

Ikke uttal deg dersom du ikek vet hva du snakker om. Enkel diskusjonsregel.

-------------------------------

Dette er/utvikler seg til en typisk P/R-post. Dette er vel per i dag ikke lov, derfor ønsker jeg å henvende alle til http://modellmakt.org/phpBB2/index.php , ett alternativ til P/R, satt opp av en tidligere P/R-bruker. Føl deg fri til å regge deg og opprett gjerne en tråd eller 50.

Yummy og/eller mod: Ikke lynsj meg, måtte bare klare litt opp her. Sånnt lar jeg ikke få passere, eventuellt påvirke andre, uberørt. Følelsesladet tema...

Lenke til kommentar

For isåfall... du er jo helt hjernevaska menneske! Visst vet jeg hva jeg snakker om... Jeg kjenner mange jeg!

Du kan si jeg drar alle under en kam, men det er min skyld, jeg glemte å nevne at jeg snakker om aldersgruppen 13-16, da kaster jeg rundt meg begreper flesteparten! Iallefall når det gjelder de etniske gruppene fra pakistan, somalia, og bosnia/serbia etc

Endret av Torsteinen
Lenke til kommentar
Javel... Lukter jeg sånn derre rebelsk hippie blitze "freak"?

Akkurat nå lukter det Herbal Essences, pleier dog å bruke Define.

For isåfall... du er jo helt hjernevaska menneske! Vissta ****** vet jeg hva jeg snakker om... Jeg kjenner mange jeg!

Tror du ikke jeg vet hva jeg snakker om også? Jeg kjenner mange innvandrere, har aldri vært noe problem for meg. Jeg dømmer folk for hvem DE er, ikke etter en mal satt av en gjeng scooterrånere fra Oslo Vest som knappt har vært utenfor stakittgjerdet, eventuellt hotellinheiningen. Og, jeg er nok ikke hjernevaska, jeg foretrekker å kalle det opplyst.

Du kan si jeg drar alle under en kam, men det er min skyld,

Jo, det er det.

jeg glemte å nevne at jeg snakker om aldersgruppen 13-16,

Ro, ro, ro din båt...

da kaster jeg rundt meg begreper flesteparten! Iallefall når det gjelder de etniske gruppene fra pakistan, somalia, og bosnia/serbia etc

Jeg har selv hatt dårlige erfaringer med gjenger også. NORSKE gjenger, PAKISTANSKE gjenger.. osv. Dømmer ikke ut ifra hud, dømmer ut ifra enkeltmennesker. Og ja, det det er snakk om HATER jeg inderlig.

PLEASE flytt dette til modellmakt.org...

EDIT:

Oslo = altfor mange pakkiser.

Oslo = altfor mange fordommer, altfor mange kriminelle, altfor mange egoister.

"Pakkiser" er forresten bøyd feil. En pakkis, pakkis, mye pakkis, all pakkisen.

pakkis,  drivis som er blitt presset (pakket) sammen av havstrømmer og vind

Ut ifra bøyningen du benytter, regner jeg med at dette var ment som en rasistisk tilnærming til folkeslaget "pakistanere". Vennligst editer og unnskyld. Slikt hører ikke hjemme noensteds.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

ble selv truet i klasserommet da jeg ikke ville bytte bane i cs. pakistaneren gikk da rett bort til maskinen min og trykket på RESTART knappen og ga meg et heftig slag i armen. det resulterte i at 16 andre spillere ble "kicka"..

sier LITT om tålmodigheten til mange av dem. jeg har selv 3 stk i klassen min nå, og hadde 5 ifjor. det sier LITT! (av 15 vel og merke..)

Oslo = altfor mange pakkiser.

EDIT: leif

Endret av upside
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...