Slabbedasken Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Jeg er ute etter et FETT deksel til min SE Z600.....finner ingen her i norge som selger dette..... Noen som vet hvem som sleger fete deksler i norge? Fant et bilde av en jeg ble helt forelsket i med det første: Det er snakk om "party dekselet" (den blå) Endret 14. februar 2004 av Slabbedasken Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Selvlakkering er vel en mulighet? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Var mest interresert i et ferdig orginalt deksel som det blå på bildet Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Ingen som vet hvor en kan kjøpe deksel til SE Z600? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 ikke norske... men d finnes flere utenlandske webshopper Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 mye bra deksler til z600 på www.ebay.com Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 ikke norske... men d finnes flere utenlandske webshopper Har du noen ekselpler? Fant en svensk side som solgte til 279 kr, men kommer ikke dette over 200 kr grensen, eler sender de osm "gift" for å slippe moms? Skal sjekke litt på ebay også. Takker for tipsene Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Har ikke funnet noe ennå...noen som har linker ? Endret 14. februar 2004 av Slabbedasken Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er snart på tide at norske butikker begynner å selge deksler til z600. Lenke til kommentar
adale Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 QXL har deksler til 50 kr og oppover Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 De eneste dekslene jeg så til SE Z600 var ikke noe særlig å se på + de var uorginale Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg er ute etter et FETT deksel til min SE Z600.....finner ingen her i norge som selger dette..... Noen som vet hvem som sleger fete deksler i norge? Fant et bilde av en jeg ble helt forelsket i med det første: Det er snakk om "party dekselet" (den blå) se på denne siden ! www.mobilecityonline.com masse fete gadgets til z600 og andre Sony ericsson telefoner !! cheers !! sack Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 De eneste dekslene jeg så til SE Z600 var ikke noe særlig å se på + de var uorginale hvorfor må du absolutt ha de originale da?? Skjønner jo at du ikke vil ha de som ikke er noe fine, men hvis det hadde vært noen fine som var uoriginale ville du hatt de da?? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 QXL har deksler til 50 kr og oppover Etter alt jeg har lest om qxl her på siden, er det vel lite aktuelt å kjøpe noe derfra for min del! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 De eneste dekslene jeg så til SE Z600 var ikke noe særlig å se på + de var uorginale hvorfor må du absolutt ha de originale da?? Skjønner jo at du ikke vil ha de som ikke er noe fine, men hvis det hadde vært noen fine som var uoriginale ville du hatt de da?? Ja sålende de passer og sitter like bra som orginale deksler så hadde jeg det Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg er ute etter et FETT deksel til min SE Z600.....finner ingen her i norge som selger dette..... Noen som vet hvem som sleger fete deksler i norge? Fant et bilde av en jeg ble helt forelsket i med det første: Det er snakk om "party dekselet" (den blå) se på denne siden ! www.mobilecityonline.com masse fete gadgets til z600 og andre Sony ericsson telefoner !! cheers !! sack Takk for tipset....selvfølgelig kostet den pakken jeg var ute etter 29,90 og momsgrense på 200 kr er på 28,5$ Prøver å forhandle med butikken om hvordan dette kan løses mht en 2$ rabatt....sendes som "gift" eller noe.... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ing?VareID=6472 SonyEricsson Style-Up Cover Sport Theme Z600 Er dette samme pakke med 3 stk cover? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 SonyEricsson Style-Up Cover Sport Theme Z600 = 3pack med deksel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå