DementedAlbino Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Synes "musebevegelsene" i opera er helt genial, så lurer på om der er en mulighet for å få disse i IE også. Er enkelte ganger jeg må bruke IE enda, og da vil jeg gjerne ha de funksjonene der også. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Synes "musebevegelsene" i opera er helt genial, så lurer på om der er en mulighet for å få disse i IE også. Neida... Det er ikke mulig. Og lite av alt annet Opera har å tilby, som refuse av pop-up, tabbed browsing, følging av w3c-standarder, mange "innebyggede" søkemotorer, gratis skins i hopetall, ehm... Hjelp meg her... Det er en milliard grunner til å bruke Opera, og en milliard grunner til ikke å bruke IE. Mouse gestures er en av de... Ikke mulig i IE... Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Mouse gestures er en av de... Ikke mulig i IE... Der tar du nok feil - Det finnes ett program der du kan bruke mouse gestures i ett hvilket som helst program: StrokeIt Endret 14. februar 2004 av shortCut Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Hva med MyIe, har ikke det noen slike funksjoner? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Mouse gestures er en av de... Ikke mulig i IE...Der tar du nok feil - Det finnes ett program der du kan bruke mouse gestures i ett hvilket som helst program: StrokeIt Og det finnes Google toolbar til IE. Det har ikke noe med saken å gjøre. IE har ikke den featuren. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Spørsmålet var da virkelig ikke om dette var innebygget i IE, men heller om det var mulig å oppnå denne funksjonaliteten i IE. ALt opera kan kan IE og med litt hjelp Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Netcaptor har en del slike funksjoner. Det er et slags "skin" til IE som legger til en del nye funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå