Gå til innhold

Post din CPU-temperatur


HolgerL

Anbefalte innlegg

Har en P4 2.8/800 @ 3.1

 

CPU:

Idle: 35 grader

Load: 67-68 grader :wow: (dette i koding av video)

 

Dette er med boxed kjøler. Det er ganske temp forskjell..

Jeg ville vurdert å kjøpe ny vifte hvis du koder mye video...underkant av 70 grader er skummelt...Kan ikke være bra å la den stå sånn...

trur du ikke jeg har vurdert det? :p

HEhe...ja, jeg tenkte på det da jeg skrev det...Kjøp Thermaltake Spark 7 eller 7+ fra microplex...har spark 7, meget fornøyd, den endrer hastigheten selv etter temperaturen...koster ganske lite også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vapo eller prommy ?

eller mach....

Mach er jo prommy ;)

:)

 

Fine temperaturer mange har, ser jo selvsagt at kabinett vifter er jo et must, og riktig inn/ut flow med lufta også.. Min temp er 35idle og 50load. P4 2,8@3,32 med boxed vifte, fem kabinettvifter + OTES kjølinga, men jeg må få satt det opp litt bedre så går tempen ned.

Lenke til kommentar

AMD XP 2500+@2160 Mhz, 1.675 Vcore. Tør ikke å øke mer Vcore for å klokke høyere :/

Har en vindu-vifte og to kabinettvifter.

Thermalright SLK 900 m en Enermax 80 mm vifte på lav hastighet: 40 Idle og 52 Load (Iallefall med Prime95 etter 2 timer)

System på mitt abit nf7-s v.2 25 Idle og 30 Load, med en Zalman kjøleribbe.

 

Hører ikke cpu-vifta, bare kabinettviftene. Skal sette inn en Enermax 92 mm istedenfor slik at det blir bedre kjøling.

Lenke til kommentar
HEhe...ja, jeg tenkte på det da jeg skrev det...Kjøp Thermaltake Spark 7 eller 7+ fra microplex...har spark 7, meget fornøyd, den endrer hastigheten selv etter temperaturen...koster ganske lite også...

hmm.. sitter egentlig å sikler på en Zalman CNPS7000.... Den er falt litt i pris, koster 395 nå. Skal kjøpe den så snart jeg får penger igjen. Så blir det vannkjøling etter konfirmasjon :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...