Tha_Zaynt Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Er akkurat ferdig med det nye designet til orkdal.servebeer.com (dette er forøvrig en hub på dc++ ). Har også prøvd meg på preloadscript. Hva synes dere? Er dette noe å ta vare på? >>Link<< Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 fint preload script iallefall. Så til sida; Om eg skal vere 100% ærlig, så kan eg ikkje sei det var en fryd for auget iallefall. Konseptet og tanken er fin, men utførelsen får karakter 2/6, desverre. Begynn på nytt, behold grunnformene, men gjør meir utav det! Farger skader heller ikkje, og korfor så masse tomrom rundt der du ellers kunne hatt tekstfelt?? Dessuten; når du lager ei side i et sånt "låst" interface, bør du tilpasse det til å funke greit nok i 800x600 også, den du har der er alt for stor. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Preload'en var litt fet ja. Men når det gjelder designet p sida må jeg si meg enig med arve. Jeg synes du skulle konset mer på helheten på sida, gjøt ting litt mindre og gjerne få med litt farger. Creds til deg for bruk av mouseover Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Sier meg HELT enig med arve her jeg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 ja, og fjern den horisontale scrollbaren Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 ja, og fjern den horisontale scrollbaren Rettelse; HEISEN! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 overflow: auto; gjør seg bedre der enn overflow: scroll; Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 ja, og fjern den horisontale scrollbaren Rettelse; HEISEN! Heisen rox0r! Tror arve har sagt det som er å si egentlig... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Karakter 2 minus. Hvorfor? - Altfor komprimerte JPEG-bilder - Fæle fonter - unnskyld uttrykket, men grafikken var rimelig grell! (fargene, formene, skruetingene ++) - ikke så god layout, når du skal ha låst interface bør du som nevnt tilpasse siden til 800x600 + kult loading-script. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 hm..jeg har ikke sett noe til horisontal scrollbar men men...Jeg skal prøve å lage siden slik at den blir tilpasset 800x600, men når det gjelder å starte på nytt med interfacen har jeg gått tom for idéer . jeg skal se hva jeg får til. Er det slik at siden må være 799px bred for at den skal passe i 800x600 oppløsning? Takk for responsen, dere har vært til god hjelp. Noen som vet av et bra "users online" script (et script som viser hvor mange users currently online med andre ord)btw? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Altså, du burde ha litt margin i og med at det er en vertikal scrollbar og vinduskanter i en browser også. Jeg pleier å sette en maks bredde på 700-750px avhengig av hva som ser best ut. Funker fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå