Zamoht Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg sitter naa og tester knoppix. Distroen fant nettverkskort, lydkort skjermkort, skjerm.. SUPERT! Provde tidligere med Suse 8.2.. Sleit med det meste da. Finnes det en linux distro som automatisk finner nettverksdrivere til nforce2 hk? Jeg er paa jakt etter en brukervennlig, men omfangsrik distribusjon.. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Stim Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det er mulig å overføre knoppix til HD. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 SuSE 9.0 tar det sikkert. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Fedora er å anbefale til nybegynnere som vil komme i gang med linux. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 SuSE 9.0 tar det sikkert. Det er det som er synd.. SUSE9.0 gjør nemlig ikke det... Da må jeg laste ned hele ftp'n. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Er ikke sikker på om Suse gjør det. Hadde noen halvveis dårlige erfaringer med LIVE-CDen deres. Men Knoppix er prima! Satte opp Trådløst nettverk på laptop'en helt av seg selv Trenger ingen drivere whatsoever Endret 14. februar 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Begynner å bli mektig lei div linux distroer nå.. Fedora ville IKKE innstalleres.. Krasjet rett etter musepekeren kom.. Finnes det ikke èn fullverdig linux distro som støtter nforce2, radeon 9800 out of the box? Endret 14. februar 2004 av Zamoht Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Knoppix gjør tydeligvis det. Den kan fint installeres på harddisk, men jeg vet ikke hvordan. Google hjelper deg nok Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Jaja... Nå er det 500mb igjen av HELE suse ftpserveren.. Får teste om jeg kan få det til, med hjelp av diverse guider jeg har funnet her på forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå