Gurpinder Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Heisann. Her er litt info om mitt utstyr: Hovedkort: MSI K7T Turbo2 Cpu: AMD XP 1600 Ram: 256 pc133 sdram Grafikk: Elsa Geforce2 GTS Jeg kjøpte nylig nytt hovedkort og cpu, men jeg har problemer med 3d spill. Mye blir hakkete og går tregere enn på min forrige pc. Jeg har prøvd ut litt forskjellige geforce2 drivere men jeg har ikke lykkes hittil. Er det noen som kan tenke seg hvor problemet ligger? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hmmmm tja...si det :razz: Regner med at du har lagt inn nyeste Via4in1? (btw:hvilket OS kjører du?) Har du kjørt DXdiag og sett etter at det ikke er no bøll der? Hvilke drivere har du prøvd da? Har du kjørt 3DMark av noen versjon? Kan jo gi en pekepinn... Ellers sjekk dette: - AGP 4x mode on? - AGP fastwrite on? - er AA av eller på Hvor stor er AGP aperture size'n din? Lenke til kommentar
Akke Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 BIOS update gjør susen :smile: Ettersom jeg husker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå