-Pondus- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg får min SE P900 i morgen og da har jeg lyst til å bruke den som en "mini" pc via blåtann. Jeg har lagt inn alt av programmer til Blåtann adapteren,så jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får brukt ADSL som oppkobling.Blir jo MYE billigere å surfe med ADSL enn GPRS... Noen? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Bare fordi jeg lurer... du får jo max. 10 meter rekkevidde med fri sikt med BT (regner ikke med at det er lengre rekkevidde på P900, mulig jeg tar feil), hvilket vil si at du nesten er ved PC'en din likevel - er det ikke da like greit å bare sette seg ved PC'en??? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Bare fordi jeg lurer... du får jo max. 10 meter rekkevidde med fri sikt med BT (regner ikke med at det er lengre rekkevidde på P900, mulig jeg tar feil), hvilket vil si at du nesten er ved PC'en din likevel - er det ikke da like greit å bare sette seg ved PC'en??? Er jo kosleig å kunne ligge på sofaen på stuen da, istedet for å måtte gå opp på loftet til PCen (ikke det at jeg vet hvor PCene deres står eller noe, men du skjønner poenget...) Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvis du er innenfor blåtann sin rekkevidde kobler den seg automatisk opp på ADSL.Funker bra. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Min P800 kobler seg ikke opp automatisk til PCen via Blåtann når jeg skal surfe, er det noe forskjell på P800 og P900 på dette settet der? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Bare fordi jeg lurer... du får jo max. 10 meter rekkevidde med fri sikt med BT (regner ikke med at det er lengre rekkevidde på P900, mulig jeg tar feil), hvilket vil si at du nesten er ved PC'en din likevel - er det ikke da like greit å bare sette seg ved PC'en??? Er jo kosleig å kunne ligge på sofaen på stuen da, istedet for å måtte gå opp på loftet til PCen (ikke det at jeg vet hvor PCene deres står eller noe, men du skjønner poenget...) Enig tadcomp.. Ligge i senga å surfe 5meter unna PC`n. Ahh,fikk P900`n i dag,den er helt heeeeeeeeeeeerlig.Den er MYE bedre en P800,håper ingen P800 eiere blir gretne. Hadde P800 for en liten stund siden og det er stor forskjell på telefonene.Mest på tastaturet! Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Telefonen kopler seg ikke automatisk opp til pc'en,du må først koble deg til pc'en med blåtann.Vet at noen har problemer med dette og må bruke pc'en til å koble til mobilen.Du må uansett først lave en seriellport med blåtannprogrammet.Bare gå inn på veiviser for blåtannopsett og følg anvisningene for tilkobling til en enhet men seriellport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå