odin1 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Har et Abit IC7-MAX3 HK, og har ved et feiltak fått en CoolerMaster CPU vifte fra Komplett som jeg tenkte jeg skulle sette på. Men "dingsen" veier jo 700!!!gram. Blir det for mye tyngde for CPU/HK? Festeanordningen såg temmelig spinkel ut i forhold til vekten. Er det kanskje lagd for HK som ligger vannrett ikke Loddrett som i de fleste kabinett? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 så lenge du lar kabinettet stå i ro går det nok helt sikkert fint, men ville fjerna den før du forsøkte deg på no flytting og slikt, ellers risikerer du vel å knekke noe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Det er ikke noe problem den zalman vifta som jeg har veier nesten 800 gram. Og jeg har et Abit IC7-G hk. Regner med at det er samme feste på den. Det går bra så lenge du ikke har planer om hoppe rundt med pc'en. Og skal du flytte den så er det jo bare og gjøre det på en rolig måte, og ikke sette den for hardt ned. Edit: Og hvis du skal frakte den rundt så er det lurt å la pc'en ligge med hk på ryggen sånn at vifta står og ikke henger. Endret 13. februar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Så hvis eg hadde kjøpt en CPU vifte på 760 g, ville den holdt seg hvis eg hadde behandlet pc'en litt rolig? Fant nemli en ganske fin CPU vifte på 760 g men eg trodde kanskje den var litt for tung til å feste på hovedkortet. Men dette går altså bra? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Jeg tror at Intel har satt en "øvre" grense på 450 gram. Tror det var intel? Men som sagt ingen problemer med det hvis du behandler pc'en på en normal måte når du skal flytte på den. Edit: Vilken vifte var det du tenkte på? Selv har jeg denne klumpen som vifte Endret 13. februar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg tenkte på denne CPU viften som skal gå på en AMD 64 socket 754. Den ville ikke falle av hvis jeg er litt forsiktig? Den ser slik ut: Komplett Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Tviler på det, hvis du fester den som den skal, så skal det vel ganske mye til før du kan gjøre noe galt. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Tviler på det, hvis du fester den som den skal, så skal det vel ganske mye til før du kan gjøre noe galt. Som jeg sier, de må passe, ellers er det ikke vits i å lage dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå