Laibach Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 prøver å finne en sang men jeg vet ikke hva den heter eller hvem som har skrevet den. kan noen hjelpe meg? den går noe sånt som dette og er en norsk sang fra 80-90 åra: jeg er den du vet sier aldrig nei jeg kommer alltid løpende til deg. du trenger bare rope og si hei. Jeg kommer altid løpende til deg Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Marius Müller - Den du veit Edit: Det er forresten en akustisk versjon av den også. Endret 13. februar 2004 av Eriond Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 tusen takk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hehe, den sangen sang vi på skolen i musikk timen idag for Marius Müller Lenke til kommentar
Bach Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 ... også er'n ikke lenger. Sørgelig. Fikk vært på en konsert med Funhouse. Dæggær'n for et øs! http://www.marius-muller.com/biografi.html Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Marius Müller - Den du veit Edit: Det er forresten en akustisk versjon av den også. Og det er jo den akustiske versjonen som er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå