Gå til innhold

Sliter litt med php feil

Anbefalte innlegg

=252) refR=refR.substring(0,252)+"..."; //-->

Ser flere tråder som brått avsluttes med et innlegg med dette innholdet. Resten av siden lastes aldri, footer inkuldert...

Sist gang jeg så det var i tråden om chatfunksjon lenger ned på siden - post nr to av theWWW eller noe. Tror faktisk det var en post av samme person som føkket den forrige jeg så og. Noen som kan ordne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

siden ingen gidder kommentere dokumenterer jeg det litt bedre med et bilde. Dette er jævels irriterende da jeg drort sett er veldig interressert i de trådene dette skjer i...

bilde

Dette skjedde i to IPer dere kan hacke trpden

Endret av enden
Lenke til kommentar

Samme feil i alle nettlesere. Det virker som om det oppstår helt random, men når det først kommer så er det permanent. Da kan jeg bare glemme resten av postene på den siden, men når det blir mange nok til at det kommer en ny side, så kan jeg lese vidre fra den nye siden...

Lenke til kommentar

Ikke noe på min side som føkker det opp. Mulig det er noe mellom hw og meg, men det virker rart da phpmotoren på hw serveren i utgansgpunktet bare skal sende ut rene HTML filer etter behandling. Det skal ganske mye til for en proxy uten for hw sitt nettverk å endre innholdet i en flat HTML fil til noe såpass suspekt som strukturert kode :)

Lenke til kommentar

Ja, eg tenkte på reklamefilterproxyar og slikt som gjerne endrar på JavaScript-kode. Eg har sett at det av og til skapar problem andre stader. Men viss det er PHP-kode frå forumet du får, har du jo sjølvsagt rett - eg tenkte visst litt kort :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Rart at jeg får det i alle de tre store browserene da :(

Får dukke ned i koden og debugge manuelt neste gang jeg kommer over det. Skriptet er inline - et skript for hver post i tråden? Greit å vite ca hvor i koden jeg skal lete ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...