enden Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 QUOTE =252) refR=refR.substring(0,252)+"..."; //--> Ser flere tråder som brått avsluttes med et innlegg med dette innholdet. Resten av siden lastes aldri, footer inkuldert... Sist gang jeg så det var i tråden om chatfunksjon lenger ned på siden - post nr to av theWWW eller noe. Tror faktisk det var en post av samme person som føkket den forrige jeg så og. Noen som kan ordne? Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) siden ingen gidder kommentere dokumenterer jeg det litt bedre med et bilde. Dette er jævels irriterende da jeg drort sett er veldig interressert i de trådene dette skjer i... bilde Dette skjedde i to IPer dere kan hacke trpden Endret 21. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Dette er et problem jeg ikke har klart å reprodusere, eller hørt om at andre har sett, får du samme feil i flere nettlesere? Edit: Bildet er rapportert til IPB Bug department Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Samme feil i alle nettlesere. Det virker som om det oppstår helt random, men når det først kommer så er det permanent. Da kan jeg bare glemme resten av postene på den siden, men når det blir mange nok til at det kommer en ny side, så kan jeg lese vidre fra den nye siden... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 dette har jeg aldri opplev og jeg bruker forumet mye. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ikke så lenge siden jeg begynte å få det, men det har forjommet i en ti tolv tråder hittil edit; bruker forumet ganske mye selv 6+ timer på en inaktiv dag Endret 25. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Kan det tenkjast at du har ein proxy eller noko som rotar til sidene? Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Ikke noe på min side som føkker det opp. Mulig det er noe mellom hw og meg, men det virker rart da phpmotoren på hw serveren i utgansgpunktet bare skal sende ut rene HTML filer etter behandling. Det skal ganske mye til for en proxy uten for hw sitt nettverk å endre innholdet i en flat HTML fil til noe såpass suspekt som strukturert kode Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ja, eg tenkte på reklamefilterproxyar og slikt som gjerne endrar på JavaScript-kode. Eg har sett at det av og til skapar problem andre stader. Men viss det er PHP-kode frå forumet du får, har du jo sjølvsagt rett - eg tenkte visst litt kort Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=54495&st=80 bilde GRRR Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Virker som at det er noe som får javascript kode til å vises, og det igjen høres ut som et lokalt problem hos deg siden ingen andre får det frem. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Rart at jeg får det i alle de tre store browserene da Får dukke ned i koden og debugge manuelt neste gang jeg kommer over det. Skriptet er inline - et skript for hver post i tråden? Greit å vite ca hvor i koden jeg skal lete Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 du har åpenbart et program som ikke liker statistikk programmet vårt det har en kode i bunnen av alle sider og det blir stoppet av noe hos deg. my 2 cents Lenke til kommentar
jocke Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har dere kommet noen vei med dette problemet? Eller er det der fremdeles, enden? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 hadde et tilfelle igår, men ellers har det vært lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg