dreas Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 hjelp, skal installere red hat 7.2 Starter fra boot disk, men med en gang installasjonsprogrammet skal startes fra cd rom, kommer: "abnormal termination code 11" eller noe lignende. Ke? Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 du har hardware i systemet ditt som ikke fungerer. så enkelt er det.. Dette kan være så mye at jeg nesten ikke tør tippe.. men jeg ville f.eks. byttet litt på ram'en, sjekket at alle kort er skikkelig trykket på plass... Hvis det fremdeles ikke fungerer, prøv text mode install .. Den er ikke like kresen som anaconda. /christian 1 Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Nesten. Det er som regel hardware som ikke funker(typisk; gcc tryner i kompileringer fordi CPU/RAM er ustabile el.) Men det kan også være ustabile drivere. Jeg ble _veldig_ redd da X døde hele tiden med Sig 11, men det var med gamle ustabile NVidia drivere. Regel: Kompilerer du kjernen 5-6 ganger med 'make -j 2 bzImage' uten Sig 11, er som regel CPU'en i orden i alle fall. Minnet er en annen historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå