Gå til innhold

Ny musematte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Mattene som brukes til skriveunderlag til tipping fra Norsk Tipping er glimrende. Gå i din lokale tippesjappe og spør om å få en slik matte for en 10er, jeg har en selv til IE 4.0 og det glir som fy.

Lenke til kommentar
Mattene som brukes til skriveunderlag til tipping fra Norsk Tipping er glimrende. Gå i din lokale tippesjappe og spør om å få en slik matte for en 10er, jeg har en selv til IE 4.0 og det glir som fy.

Tipper ikke. Åppe på rimi her hvor jeg bor er det bare er det bare sånne folk uten ´´rettigheter´´ til å selge meg en sånn en :angry:

Lenke til kommentar

Jeg har biltema sin røde tymate med bilde av en datamaskin på. Den fungerer greit, men fUnc er ganske mye bedre. Har MX500. Den fra biltema er IKKE til å annbefale fordi musen glir "rart" på det svarte trykket. Hadde før en liknende uten trykk, som var kjempegod i forhold til pris. Den ble ca 7-8 år gammel før den begynnte å gå i oppløsning.

Lenke til kommentar
Jeg har biltema sin røde tymate med bilde av en datamaskin på. Den fungerer greit, men fUnc er ganske mye bedre. Har MX500. Den fra biltema er IKKE til å annbefale fordi musen glir "rart" på det svarte trykket. Hadde før en liknende uten trykk, som var kjempegod i forhold til pris. Den ble ca 7-8 år gammel før den begynnte å gå i oppløsning.

Ja har dårlig erfaring med trykk på matter ;)

Lenke til kommentar

Hvordan kan folk pøse ut tusenvis av kroner på dyr hardware og lignende, men likevel ha råd til en musematte. fUnc 1030 koster 250,- er den ultimate oppgradering når det kommer til spillopplevelse. Alle prater om fps og choke. fUnc+skatez sier bare jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...