8483838383 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ratzpad er ei god matte, koster 150kr på microplex ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Mattene som brukes til skriveunderlag til tipping fra Norsk Tipping er glimrende. Gå i din lokale tippesjappe og spør om å få en slik matte for en 10er, jeg har en selv til IE 4.0 og det glir som fy. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Mattene som brukes til skriveunderlag til tipping fra Norsk Tipping er glimrende. Gå i din lokale tippesjappe og spør om å få en slik matte for en 10er, jeg har en selv til IE 4.0 og det glir som fy. Tipper ikke. Åppe på rimi her hvor jeg bor er det bare er det bare sånne folk uten ´´rettigheter´´ til å selge meg en sånn en Lenke til kommentar
Selle Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har biltema sin røde tymate med bilde av en datamaskin på. Den fungerer greit, men fUnc er ganske mye bedre. Har MX500. Den fra biltema er IKKE til å annbefale fordi musen glir "rart" på det svarte trykket. Hadde før en liknende uten trykk, som var kjempegod i forhold til pris. Den ble ca 7-8 år gammel før den begynnte å gå i oppløsning. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har biltema sin røde tymate med bilde av en datamaskin på. Den fungerer greit, men fUnc er ganske mye bedre. Har MX500. Den fra biltema er IKKE til å annbefale fordi musen glir "rart" på det svarte trykket. Hadde før en liknende uten trykk, som var kjempegod i forhold til pris. Den ble ca 7-8 år gammel før den begynnte å gå i oppløsning. Ja har dårlig erfaring med trykk på matter Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvordan kan folk pøse ut tusenvis av kroner på dyr hardware og lignende, men likevel ha råd til en musematte. fUnc 1030 koster 250,- er den ultimate oppgradering når det kommer til spillopplevelse. Alle prater om fps og choke. fUnc+skatez sier bare jeg Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Hvordan kan folk pøse ut tusenvis av kroner på dyr hardware og lignende, men likevel ha råd til en musematte. fUnc 1030 koster 250,- er den ultimate oppgradering når det kommer til spillopplevelse. Alle prater om fps og choke. fUnc+skatez sier bare jeg Ja, men det sier du Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Hmm. Hva er du egentlig ute etter? Kjøp deg et par glossy-ark da vel! glatt som en barnerumpe og billig. Holder fremdeles en knapp på fUnc eller fatpad jeg! Edit: NM i skriveleifer Endret 14. februar 2004 av LarsP Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Selv har jeg er Icemat 2nd edition black. Er svært fornøyd. Vil tørre å påstå at fUnc, Steelpad og Icemat er ganske så like når det gjleder hvor "bra" de er... Er vel mest smak og behag, men siden PCen din er svart så kan du jo gå for en Icemat, svart glass = stilig Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Norsk Tipping mattene e geniale. Hvis du ikkje får kjøpe av dem, er det jo bare å putte en under jakken å gå ut da , men har du spurt? Eg ska vedda på at hvis du spør så får du en av dem gratis. Jeg fikk 5 stk da jeg spurte Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du kan få en telenor matte gratis av meg... bare betale porto... Og den fungerer utmerket! =) Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Biltema musematte funker flott.. 10kr Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Her Hvertfall billig Endret 15. februar 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Fant en BI-studier matte, lager litt ekkel lyd, men fungerer greit Lenke til kommentar
Axus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 viss du spiller så mye cs så kjøp fUnc er vert alle pengene. jeg har den sjøl er veldig fornøyd. selv om den koster en del er det vært det, ves du kjøper den kjøp også Mouse Skatez. du får alt det her å¨microplex Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 spar opp og kjøp deg QPAD ikke en 10krs matte Den koster jo en årslønn for meg jo Edit: Har ikke tenkt meg en 10kr matte, men en til 19,- når matta koster mere en musa lukter det svidd Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 viss du spiller så mye cs så kjøp fUnc er vert alle pengene.jeg har den sjøl er veldig fornøyd. selv om den koster en del er det vært det, ves du kjøper den kjøp også Mouse Skatez. du får alt det her å¨microplex Nei, bruker en BI-matte og tape, funker fett Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 spar opp og kjøp deg QPAD ikke en 10krs matte Den koster jo en årslønn for meg jo Edit: Har ikke tenkt meg en 10kr matte, men en til 19,- når matta koster mere en musa lukter det svidd Endelig noen som er enig med meg Lenke til kommentar
Brack Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Bor du i Tr.heim så vet jeg at de selger Func på Datakjeden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå