TheDarkListener Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Den gamle musematta mi begynner nå å bli så slitt at det er bedre å spille CS på skrivebordet uten noe underlag. Har tenkt på sånn blåtøymatte matte eller vil det lønne seg å kjøpe en dyrere en? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvordan mus har du? Jeg ville ha satset på en fUNC 1030 musematte. Du får den hos Microplex Skikkelig kvalitet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvordan mus har du? Jeg ville ha satset på en fUNC 1030 musematte. Du får den hos Microplex Skikkelig kvalitet fUnc er bra, men han referer jo til en billig matte, blandt annet en tøymatte så tviler på at dette er noe for han. Jeg ville tenkt litt på denne: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=EGAPOP&toc=4240 Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Steelpad er en god brukbar musematte , men den bråker litt. Jeg bruker en steelpad 4d og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har func selv, og anbefaler denne. Gjør at musa glir VELDIG godt, og den varer utrolig lenge. Har selv hatt min i snart 2 år, og den fungerer strålendes. Kan også være lurt å investere i mouseskates, ettersom "bena" har en tendens til å bli slitt etter en stund. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvordan mus har du? Jeg ville ha satset på en fUNC 1030 musematte. Du får den hos Microplex Skikkelig kvalitet HAHAHA, kvalitet liksom, en musematta som går i oppløsning om du bare ser stygt på den Ratpad, everglide og allsop passer derimot godt til det du vil ha! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Hvordan mus har du? Jeg ville ha satset på en fUNC 1030 musematte. Du får den hos Microplex Skikkelig kvalitet Logitech cordless mouseman optical. Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 blå Tøymatte! til min MX300 fungerer det som et syngene juletre(And that is somting postetivt!) Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 fUnc er utrolig god.. Synes den er mye bedre enn broderns icemat hvertfall. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 HAHAHA, kvalitet liksom, en musematta som går i oppløsning om du bare ser stygt på den Har nå hatt min i snart 2 år jeg, og kan ikke si at den har gått i oppløsning. Kjenner flere som har hatt den så lenge. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 blå Tøymatte! til min MX300 fungerer det som et syngene juletre(And that is somting postetivt!) Billig og Tror det blir en sånn en. Trenger jeg skates da? Har mista en av de små putene under musa så den glir ikke så bra lenger. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Q Pad ROCK ON Endret 14. februar 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Blå tøymatte! Jeg bruker IntelliMouse v4.0 m/Skatez og det funker mye bedre enn Icemat'n til en kamerat. Billig er det og! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Fant mange fine her, men tror det blir blå tøymatte. Noen som er bedre enn andre? Den er litt for dyr ati-radeon Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 altså spiller du? hva gjør du? qpad er stoooor, utmerkett til spilling Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Fant mange fine her, men tror det blir blå tøymatte. Noen som er bedre enn andre? Den er litt for dyr ati-radeon Du kan jo kjøpe en svart tøymatte Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 altså spiller du? hva gjør du?qpad er stoooor, utmerkett til spilling Jeg spiller mye counter strike og RTS Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Fant mange fine her, men tror det blir blå tøymatte. Noen som er bedre enn andre? Den er litt for dyr ati-radeon Du kan jo kjøpe en svart tøymatte Genialt siden hele pc-en min er svart. Har også tenkt på Speed pad Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 spar opp og kjøp deg QPAD ikke en 10krs matte Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) spar opp og kjøp deg QPAD ikke en 10krs matte Den koster jo en årslønn for meg jo Edit: Har ikke tenkt meg en 10kr matte, men en til 19,- Endret 14. februar 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå