kattemat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Last i vei http://icculus.org/news/news.php?id=1879 Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Øhh.. dette er nok feil. Alle vet at det ikke finnes spill til Linux, og/eller at man ikke kan spille i Linux. :> Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Øhh.. dette er nok feil. Alle vet at det ikke finnes spill til Linux, og/eller at man ikke kan spille i Linux. :> det finnes spill til linux og det går ann å spille med den, men det er veldig veldig veldig få linux spill. Og dessuten, linux suger i forhold til windows Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Øhh.. dette er nok feil. Alle vet at det ikke finnes spill til Linux, og/eller at man ikke kan spille i Linux. :> Øøh.. Javel. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg tror det var en spøk. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kan godt være, men rimelig unødvendig uansett. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Sucker dere virkelig så mye på ironi folkens? Gøy. Jeg spiller ikke stort, men litt avveksling fra et og fortune blir gøy. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ironi er ikke alltid morsomt. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Men dumme folk som ikke forstår det er morsomme. Derfor vil jeg takke slime mold for at han indirekte gjorde tråden ganske så festlig. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 den som virkelig ikke forstod ironien var HoLy_CoW Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 slime mold er en flittig bruker av ironi, det er det liten tvil om. Men han har faktisk et snev av sannhet også. Bruker man fri programvare, som er av hans interesse, og har nvidia-kort, slik som meg, så nytter det nok ikke å spille UT2004 i X uten glx :S Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 slime mold er en flittig bruker av ironi, det er det liten tvil om. Men han har faktisk et snev av sannhet også. Bruker man fri programvare, som er av hans interesse, og har nvidia-kort, slik som meg, så nytter det nok ikke å spille UT2004 i X uten glx :S Bruker man kun fri programvare så spiller man ikke UT - frie drivere eller ei Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Men over til saken: UT2004 var artig. Kryssing mellom Halo og UT2003/UT, synes jeg. Og Halo må jeg innrømme var artig, selv om Microsoft publiserte det. Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Halo var artig ja, men man trengte omega-drivere før det ville kjøre på en akseptabel framerate. Menmen, dette var før jeg oppdaget linux. Som da faktisk er veldig bra til å spille med. Mange flotte freeware-spill, muligheten til å spille win-spill (max mayne funker bedre enn i windows ) også videre. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Men hvordan kjører man denne run fila? *jeg er ny i linux* Lenke til kommentar
abze Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 my buddy har simcity 3000 på linux, synes det er kult jeg Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Zamoht: Du kan kalle 'sh' med run-fila (et shell-skript) som argument. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Men hvordan kjører man denne run fila?*jeg er ny i linux* sh fil.sh ------------------------------------------------------ Skal prøve det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå