Xell Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Etter at corel klikka og jeg installerte photoshop istede vil ikke exporer vise jpgs i thumbnail view. Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Det blir seende slik ut. bmp funker fortsatt btw. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Høyreklikk på filen og velg åpne i, sjekk om det har fått noe program fastsatt. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Den er tilknyttet et program. Åpnes i Photoshop. Jeg har prøvd å bytte dette til f.eks. opera, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Fant en måte å fikse det på. I regestry under HKEY_CLASSES_ROOT var .jpg-nøkkelen forsvunnet (kun .jpeg) så hvis jeg renamet til .jpeg virket de. Men dette er jo tungvindt, så jeg tok heller å kopierte innholdet i .jpeg og lagde en identisk .jpg så virket det igjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå