Sceptic Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Kunne godt tenkt meg en funksjon hvor det går an å forandre, eventuelt slette et brukernavn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Forrandring av brukernavn og sletting av kontoer kan bare Admininstratorer gjøre. Ønsker du forrandring av brukernavn/alias, noe som i utgangspunktet bare gjøres hvis du har et uheldig nick som "Jente16", så må du kontakte forumstyret ([email protected]) og gi dine grunner for å kunne bytte brukernavn. Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) QUOTE (B|Real @ 13/02/2004 : 21:12) Forrandring av brukernavn og sletting av kontoer kan bare Admininstratorer gjøre.Ønsker du forrandring av brukernavn/alias, noe som i utgangspunktet bare gjøres hvis du har et uheldig nick som "Jente16", så må du kontakte forumstyret ([email protected]) og gi dine grunner for å kunne bytte brukernavn. Jeg må nesten spørre hvorfor jeg ikke kan forandre mitt eget brukernavn. hw.no må jo spare en del plass på forumserveren, hvis brukerne bare forandrer nicket istendenfor å opprette en ny bruker. Tipper det er en del kontoer som ikke er i bruk lenger. Glemte å si at brukernavnet var 'Gutt32'. Så hvis det er noen jenter som vil misbruke meg, så er det samme for meg Endret 13. februar 2004 av Sceptic Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det er ikke lov å opprette flere kontoer Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 QUOTE (PT @ 13/02/2004 : 23:10) Det er ikke lov å opprette flere kontoer Greit nok! Men fortell meg hvorfor jeg må stå med lua i hånda og trygle om å få bytte nick? Burde ikke dette være opp til hver enkelt bruker? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Av 40828 brukere, hvor mange er det egentlig som er i bruk? PS: Ta en tur innom 'Medlemsliste' Endret 13. februar 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 HerHvorofr bryr dere dere om slike smådetaljer? De 40K brukerene tok vel ca 20MB såvidt jeg husket så slutt å klag Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Sant så sant. Alt blir vel lagret i slike små .txt filer, og de tar vel ikke så stor plass Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Vi bytter ikke brukernavn på personer med mindre det er en VELDIG god grunn til det. Brukere som oppretter flere kontoer vil også bli utestengt på livstid med alle kontoer. Hvis du er så "dum" at du allerede har gjort dette, og frykter at det skal bli oppdaget så ta gjerne kontakt for å få dette ordnet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Litt vanskelig å komme frem til det jeg egentlig mente, men jeg lurer hvorfor det skulle være så vanskelig å skifte nick?! Ikke det at jeg skulle det, men hvem skader det vel.. Ofte er det jo sånn at mann registrerte seg med et ganske teit navn første gangen, da burde det jo være en mulighet for å skifte nick, uten først å ha vært innom høyesterett... Skjønner? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Enkelt; dersom man ikke har et innelgg eller inlogging i løpet av 6 mnd. stenges brukernavnet Ellers: I steden for alder, eks. "Åge28" bør folk bruke fødeslesår , eks. "Åge76"(er vell ingen som tror jeg er 76? ) Endret 13. februar 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 QUOTE (Blib @ 13/02/2004 : 23:49) HerHvorofr bryr dere dere om slike smådetaljer? De 40K brukerene tok vel ca 20MB såvidt jeg husket så slutt å klag Smådetaljer? Hvor er fornuften? Hvis man må bukke, skrape og få skrubbsår på tunga for å bytte nick, så skjønner jeg at folk oppretter nye konti istedenfor. Ingen av oss har 'klagd'!. Vi har stilt simple spørsmål som krever simple svar som ingen har gitt oss! Hvor vanskelig kan det være?! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Quote JEG76's innlegg... Nei, heller, ingen innlegg på tre år... Å ha null innlegg sier vel noe om aktiviteten.. Å lese innlegg kan vel gjøres anonymt... Endret 13. februar 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 QUOTE (Ingardj @ 13/02/2004 : 23:55) Ofte er det jo sånn at mann registrerte seg med et ganske teit navn første gangen, da burde det jo være en mulighet for å skifte nick, uten først å ha vært innom høyesterett... Skjønner? Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 QUOTE (JEG76 @ 13/02/2004 : 23:55) Ellers: I steden for alder, eks. "Åge28" bør folk bruke fødeslesår , eks. "Åge76"(er vell ingen som tror jeg er 76? ) OK, la oss si at du har registrert deg med 'Åge28'. Hvordan forandrer du det til 'Åge76' UTEN å skrive søknad om å få en dødsattest på 'Åge28' kontoen? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 det er ikke brukernavnet som betyr noe, men heller innholdet i postene som kommer fra brukernavnet. det _kan_ være lurt å velge et brukernavn som faktisk duger senere. Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) QUOTE det er ikke brukernavnet som betyr noe Hvorfor kan man ikke, enkelt, bytte sitt eget nick da? QUOTE men heller innholdet i postene som kommer fra brukernavnet Dette skjønte jeg ikke helt. Innholdet i en post påvirker vel ikke valg av brukernavn eller omvendt? QUOTE det _kan_ være lurt å velge et brukernavn som faktisk duger senere.Her må jeg bare sitere Ingardj: QUOTE Ofte er det jo sånn at mann registrerte seg med et ganske teit navn første gangen Endret 14. februar 2004 av Sceptic Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Sendte inn en mail for lenge, lenge siden om jeg kunne skifte notarget til NoTarget men det gikk ikke Men men.. kan jo leve med det Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg kunne godt tenkt meg ett godt begrunnet svar på hvorfor man ikke kan bytte sitt nick eller slette kontoen sin fra noen som virkelig vet hvorfor man ikke kan gjøre det. Jeg har desverre fått inntrykk av at de fleste moderatorene ikke vet hvorfor selv. Har lest rettningslinjene/nettikette opp og ned uten å finne noe relevant informasjon om temaet. Jeg mener det burde være opp til brukerene selv å forandre dataene på ens egen konto uten å måtte gjøre det via en moderator/administrator. På forhånd takk. Endret 16. februar 2004 av Sceptic Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kan jo også ha noe med nicktyver og sånt å gjøre, hvis du er sur på f.eks en som heter "bjarne", så kan du bytte nick til "bj4rn3" og lage mange userriøse tråder med "ahh, jeg er homo" "moderatorene er dumme" osv, for å bytte tilbake, så blir stakkars "bjarne" banna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg