zaico Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Har akkurat nå fått mitt waterchill sett, men eneste plassen jeg kan montere radiator er i front i bunnen av kabinettet. Rett ved siden står en 80mm vifte å blåser inn kaldluft, hvordan vil en slik løsning funger? Vil jeg få mye bedre temperaturer av å lage et 12cm+12cm hull i toppen av kabinettet å hente kaldluft utenfra? Vil helst ikke "ødelegge" mitt fine kabinett Endret 13. februar 2004 av zaico Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) det vil jo såklart bli bedre med en 120mm vifte enn en 80mm vifte. Jeg ville gjort i alle fall (har faktisk gjort det samme, men uten radiator da) edit : men du vil ikke få bedre temperaturer ved å sette en vifte i toppen nei, det er helst i toppen luften skal blåse ut Endret 13. februar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har en 120mm vifte på radiator uansett, men jeg har bare innblås med en 80mm vifte. Hvordan vil det påvirke tempen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå