Ingar Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Har nettopp kjøpt meg en P800. Denne er kjempegod. untatt en ting: battertiden. Hvis bruker dokkingstasjonen og legger over et par MP3 og spiller ca 20 min med spill varer batteriet bare EN dag. Hvirker unaturlig lite. Og jadda, jeg lada opp batteriet fult første gangen. Noen som vet om det er noe galt med batteriet, eller har P800 en latterlig lav battertid? Mvh Ingar. (standby skal jo være 400 for F***) EDIT: Og kan dette da gå på garanti, og kan jeg da kreve nytt batteri? Endret 13. februar 2004 av ingar Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg vil si det er helt normalt.Når telefonen er ny bruker vi den veldig mye og da er lading hver dag ganske normalt.Batteriet blir riktignok bedre og bedre hvis det blir brukt riktig,men ikke forvent så mye mere enn 3 døgn ved vanelig bruk. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Ok takk for fint svar:) Men jeg bare lurte på: kan du gi meg noen tips til og bruke batteriet "riktig"? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 gode gammle batteryuniversity.com/ Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hmmm.. Min p800 varer nesten 3 dager hvis jeg ikke bruker den så mye, men jeg hører på MP3 på vei til skolen, på skolen og på vei hjem + mens jeg går et par turer med bikkja i løpet av dagen. Da er batteriet på ca. 40% om kvelden... Synes det er ganske bra jeg, med henhold til at jeg har på MP3 flere timer om dagen.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hmmm.. Min p800 varer nesten 3 dager hvis jeg ikke bruker den så mye, men jeg hører på MP3 på vei til skolen, på skolen og på vei hjem + mens jeg går et par turer med bikkja i løpet av dagen. Da er batteriet på ca. 40% om kvelden... Synes det er ganske bra jeg, med henhold til at jeg har på MP3 flere timer om dagen.. Nesten akkurat samme situasjon som meg du Skole, bikkje og halvfullt batteri igjen. Men batteriet mitt har ups and downs, slik at noen ganger slår det alt ned i støvlene, mens andre ganger tar det en dag, UTEN bruk (om jeg f.eks. legger den igjen hjemme) og så er den tom :S Anywaym er ganske fornøyd..! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Noe sånn ca. det samme her. Bruker oggplayer og hører på musikk til og fra jobb, ringer og sender et par meldinger i løpet av dagen.. når jeg kommer hjem, er det ca. 30-40% igjen. Nå har jeg BT på konstant, så det kan vel kanskje ha litt med saken å gjøre.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg også har Blåtann aktivert hele tiden. Bruker også å overføre noen bilder til PCen nå og da også, eller til venner med BT på telefonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå