theyoytoy Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei, har over tid kjøpt litt deler her og der til en vannkjølings sett. Nå har jeg nesten kjøpt alt, trenger bare en annen vanntank. Første problem: Trenger overganger, har et Swiftec sett, men har også DangerDen chipkjøler, gpu og ram kjøler. Trenger overganger fra paraflex til "vanlig" slange? Hvilke? Hvordan får jeg av den passive kjøleren til northB'en. Må jeg varme den opp? Med hva? Hvilke rekkefølge bør jeg ha? tenkte: pumpe ---> splitt til gpu/ram----> samles til cpu ----->radiator Har en radiator til, men den er ganske stor, vet ikke om jeg har plass til den. Tror dere det blir stor forskjell i temp? Har et Epox 8k3a+ kort. Klare lett 193 fsb på passiv kjøler, burde klare 220 fsb eller noe med vann? Ellers noe annet jeg bør huske, bort sett fra alger og strips. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 du burde ha pumpe>radis>blokkene , slik at vannet er mest mulig avkjølt før den når blokkene. det andre vet jeg ikke om, sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå