barkindog Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Skal ha meg en ny strømforsyning, men er ikke sikker på hvilken. Den skal i alle fall være stillegående, nærmest lydløs. Den bør være på 350 W. Den standard PSU'en som står i Aopen HQ08 bråker alt for mye. Noen som erfaringer å dele ? Lenke til kommentar
house Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 enermax silent serien.. jeg har selv dette (med sånn reostat bak) .. den er VEEEELDIG stille på minimum! Housey Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg ville ha en stillegående strømforsyning, så jeg kjøpte en Quiet-PC 300 watt. Denne kan jeg ikke engang høre hvis jeg ikke legger nesten helt inntil. Og tilogmed da er det såvidt hørbart. Lenke til kommentar
SeriousSam Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 databutikken.com/no selger UltraQuiet fra Molex. Har en 300W selv + cpu vifte fra Molex. Tror de går for endel hundrelapper mindre enn hos Multicom. - http://www.quietpc.com/index.html Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 hvorfor ikke bare skifte/fjerne/voltmodde vifta i PSUet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå