Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Hadde en klagesak med del gående.

Etterhvert ble jeg lei av å bli oversett og at jeg ventet ukevis uten å få svar.

 

Så skrev denne mailen

 

God dag,

Viser til tidligere mailer vedrørende Latitude saken min.

Jeg ber om svar innen de neste 7 arbeidsdagene, noe som vil tilsvare tirsdag om 11 dager.

Dersom det mot formodning ikke er kommet noe svar vil jeg vurdere å heve kjøpet.

Jeg som kunde ønsker akkurat som dere en løsning på problemene, men i fravær av svar på mine henvendelser og behovet for å løse dette innen rimelig tid skriver jeg nå denne mailen.

 

 

Ha en fortsatt fin dag

 

Med vennlig hilsen

..................

 

Før dette har jeg sendt mail som hun hadde bedt om, dersom noe gikk galt.

Dessuten prøvde jeg å finne løsninger på problemet som kunne gjøre begge parter fornøyd.

 

Dette svaret fikk jeg i dag

 

Kjære xxx,

 

Takk for din henvendelse.

Vi beklager at du ikke er fornøyd med kvaliteten på våre produkter. Vi vil etterkomme ditt krav om å heve kjøpet slik at du kan kjøpe utstyr fra annen leverandør.

Vi kan se at du har 3 systemer hos deg og ber deg returnere disse. Vi vil deretter kreditere resten av kjøpesummen.

Du vil motta returinstrukjsoner med returnummer også på den siste maskinen innen kort tid.

 

 

Med Vennlig Hilsen,

 

 

Ettersom de ikke ville se på forslagene mine, som de selv hadde sagt de ville så ble jeg litt :cry: . Blir jo skuffet når de sender meg gjennom alt det der og ikke har spesielt lyst å gjøre noe etterpå.

 

sendte

 

Vil det kunne la seg gjøre med forslaget jeg hadde om I8600?

Grunnen til at jeg ønsket heving er at jeg ikke ønsker å vente i ukesvis på avgjørelser om hva som blir min videre skjebne, jeg ber om forståelse for dette.

 

 

Som svar

Kjære xxxx

 

Vi anser ikke at situasjonen vil bli annerledes med Inspiron 8600.

Vi anbefaler deg å ta kontakt med en lokal leverandør idet dette letter kommunikasjonen mht. eventuell feilsøking.

 

 

Jeg syns noe av dette begynte å bli frekt. Indirekte føles det som konsulenten her kegger skylden på meg for transport skader og fabrikk feil.

Den ene maskinen skrudde de ikke skikkelig sammen, den andre hadde ødelagt skjerm og tastatur. :cry:

 

 

Er dette slik det burde vær?

Jeg orker ikke mer fra Dell snart, syns dette var dråpen i glasset :scared::cry:

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At dell ikke gjør en god jobb er ikke overaskende. De har helt nektet å snakke med faren min lenger.

Laptoppen hans ser ikke ut lenger pga dårlig sammensetning.

 

Men vil du se noe morsomt om hva folk generelt syns om dell så se på denne lenken.

 

http://www.resellerratings.com/seller1867.html

 

Der ligger Dell ganske dårlig ann.

 

Men voodoo pc ligger ganske høyt opp.

Bruttern bestilet bærbar derfra

Lenke til kommentar

Hmm, når skal folk skjønne at det ikke lønner seg med "oof the shelf" pc'er. Dell er jo bare latterlige. Prisene er høye. specsene er unøyaktige (de tilbyr f.eks GF4 FX kort :thumbdown:)

 

Også er det jo de latterlige tilleggene for oppgradering. 800kr for å oppgradere fra 80 til 120GB HD??? Reinspikka svindel. Dell, på like linje med de andre stor aktørene, skor seg på folks uvitenhet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...