Christian86 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Hadde en klagesak med del gående. Etterhvert ble jeg lei av å bli oversett og at jeg ventet ukevis uten å få svar. Så skrev denne mailen God dag,Viser til tidligere mailer vedrørende Latitude saken min. Jeg ber om svar innen de neste 7 arbeidsdagene, noe som vil tilsvare tirsdag om 11 dager. Dersom det mot formodning ikke er kommet noe svar vil jeg vurdere å heve kjøpet. Jeg som kunde ønsker akkurat som dere en løsning på problemene, men i fravær av svar på mine henvendelser og behovet for å løse dette innen rimelig tid skriver jeg nå denne mailen. Ha en fortsatt fin dag Med vennlig hilsen .................. Før dette har jeg sendt mail som hun hadde bedt om, dersom noe gikk galt. Dessuten prøvde jeg å finne løsninger på problemet som kunne gjøre begge parter fornøyd. Dette svaret fikk jeg i dag Kjære xxx, Takk for din henvendelse. Vi beklager at du ikke er fornøyd med kvaliteten på våre produkter. Vi vil etterkomme ditt krav om å heve kjøpet slik at du kan kjøpe utstyr fra annen leverandør. Vi kan se at du har 3 systemer hos deg og ber deg returnere disse. Vi vil deretter kreditere resten av kjøpesummen. Du vil motta returinstrukjsoner med returnummer også på den siste maskinen innen kort tid. Med Vennlig Hilsen, Ettersom de ikke ville se på forslagene mine, som de selv hadde sagt de ville så ble jeg litt . Blir jo skuffet når de sender meg gjennom alt det der og ikke har spesielt lyst å gjøre noe etterpå. sendte Vil det kunne la seg gjøre med forslaget jeg hadde om I8600?Grunnen til at jeg ønsket heving er at jeg ikke ønsker å vente i ukesvis på avgjørelser om hva som blir min videre skjebne, jeg ber om forståelse for dette. Som svar Kjære xxxx Vi anser ikke at situasjonen vil bli annerledes med Inspiron 8600. Vi anbefaler deg å ta kontakt med en lokal leverandør idet dette letter kommunikasjonen mht. eventuell feilsøking. Jeg syns noe av dette begynte å bli frekt. Indirekte føles det som konsulenten her kegger skylden på meg for transport skader og fabrikk feil. Den ene maskinen skrudde de ikke skikkelig sammen, den andre hadde ødelagt skjerm og tastatur. Er dette slik det burde vær? Jeg orker ikke mer fra Dell snart, syns dette var dråpen i glasset Endret 10. mai 2009 av Christian86 Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ikke uvanlig at en handelsbedrift gir penger tilbake og henviser deg til en annen leverandør, det er da helt normalt... Lenke til kommentar
Templar Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 ta backup på din data.. bestill nye AMD laptop fra PSdata og send disse til bake Skriv en lapp og si Mikey Dell at gå til ****** men han må huske at kysse backenden til Intel sin sjef får han drar ROFL Simon Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 tydelig at jeg la litt mer i det enn jeg burde. Ble bare veldig forbauset over mailen når jeg fikk. Takk for svar Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 At dell ikke gjør en god jobb er ikke overaskende. De har helt nektet å snakke med faren min lenger. Laptoppen hans ser ikke ut lenger pga dårlig sammensetning. Men vil du se noe morsomt om hva folk generelt syns om dell så se på denne lenken. http://www.resellerratings.com/seller1867.html Der ligger Dell ganske dårlig ann. Men voodoo pc ligger ganske høyt opp. Bruttern bestilet bærbar derfra Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hmm, når skal folk skjønne at det ikke lønner seg med "oof the shelf" pc'er. Dell er jo bare latterlige. Prisene er høye. specsene er unøyaktige (de tilbyr f.eks GF4 FX kort ) Også er det jo de latterlige tilleggene for oppgradering. 800kr for å oppgradere fra 80 til 120GB HD??? Reinspikka svindel. Dell, på like linje med de andre stor aktørene, skor seg på folks uvitenhet Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 hehe, jeg får se det positive. Jeg fikk en Acer Travel mate 803lci til 192000 inkl 3 års forsikring. Det var 6000 under D800en til Dell. Acer Norge er i asker og jeg bor i bærum, så er ikke lange veien for service heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå