aCa Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei som topic sier er jeg veldig interessert i å lese erfaringer/tester av denne maskinen. Link til acer sin info om maskinen finner du her. Jeg vurderer å kjøpe denne PC'en med Pentium M 1.4 GHz. Synes dette er en kul maskin men skulle gjerne vist mer om støy, ytelse etc. Det eneste negative jeg har lagt merke til er at den bare har Radeon 9200 with 64 MB grafikk kort... vil jeg kunne spille krevende spill på denne maskinen? Spill er egentlig ikke hovedpoenget med denne maskinen siden jeg har en annen stationær PC men hadde hvert fint å i hvertfall ha muligheten å spille hvis jeg har gjester etc. Vurderer å kjøpe maskin allerede neste uke så håper noen vet noe om denne... Lenke til kommentar
aCa Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Tenkte bare jeg skulle si at jeg faktisk kjøpte PC fra denne serien og er veldig fornøyd. Ekstremt lekker PC. Min gamle Dell laptop set ut som en leke pc i forhold til denne acer'eren. Dell'en knirket i plasten helt fra første kjøpsdag mens min nye ser og kjennes ut som virkelig kvalitet. Sølv og stål ser rett og slett kult ut. Med ett lite lcd display også som også vises når man har lokket lukket. Innebygd kortleser var veldig praktisk bare syn den ikke støtter CF også. Wlan aktiveres med en knapp i front VELDIG enkelt. Eneste negative jeg har å si om utseende er at ved siden av wlan knappen er det en knapp for bluetooth som ikke er installert på standar utgaven. Tror det koster 3500 eller noe slikt for å få installert bluetooth på maskinen i ettertid så tror ikke det er så aktuelt for de fleste. Sikkert flere av dere som interesserer dere for ytelse en utseende, men jeg har faktisk ikke brukt den så mye til ting som krever mye enda. Brukt den til å sett litt film på widescreen skjermen og noen enkle spill men håper å få testet ytelse bedre senere. Men jeg må si batteritiden er ekstremt bra. Tror den oppgitte tiden fra leverandøren er 6timer. Jeg har ikke testet tiden ordentlig enda, men jeg har et par ganger brukt den opp mot 6timer men har satt den til lading før batteriet har gått ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå