Fat^Cat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Dette gjelder orginal versjon av Photoshop CS. Programvaren er installert som administrator for en domene-bruker uten administrator-rettingheter. Problemet er at hurtigtaster, som f.eks ctrl+c osv, og piltastene f.eks ved flytting av ett utvalg, ikke fungerer. Det merkelige er at jeg hadde akkurat det samme problemet med en versjon jeg lastet ned fra nettet.. Har prøvd å logge på maskina som admin, med samme resultat... Noen som har vært borti noe sånt? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Eneste Photoshop CS jeg har hørt om med den feilen, er piratversjonen til paradox. Fyyy.... Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Veel.. Tviler på at man kan registrere den versjonen.. og den er faktisk registrert Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ja, jeg så at du skrev originalversjon - jeg klarte bare ikke å dy meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå