Smidt Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Holder det med lekkert? lekkert hva? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Lekker side thanks mate, har jo blitt kraftig inspirert både av FuLu og Arve, men kjekt å høre Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 har kodet siden nå, men lurte på en sak, er det mulig å legge inn en <align ="top"> elns på site lauch boksen? http://predicted.net/lek/ føler jeg har lært mye mer denne gangen. har laget i html, men skal prøve meg på css etterpå. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 har kodet siden nå, men lurte på en sak, er det mulig å legge inn en <align ="top"> elns på site lauch boksen? http://predicted.net/lek/ føler jeg har lært mye mer denne gangen. har laget i html, men skal prøve meg på css etterpå. Du har Times.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 har kodet siden nå, men lurte på en sak, er det mulig å legge inn en <align ="top"> elns på site lauch boksen? http://predicted.net/lek/ føler jeg har lært mye mer denne gangen. har laget i html, men skal prøve meg på css etterpå. Du har Times.. huh? times Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Om du hadde funnet ut bannerteknikk og overskrifter selv hadde det vært en digg side.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 er jo bare for å lære da skal ikke bruke den til noe, kanskje bare som en liten samlingsside av inspirasjon siden selve siden er inspirert får se.. men ingen som vet noe om en måte å <align ="top"> eller noe? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 er jo bare for å lære da skal ikke bruke den til noe, kanskje bare som en liten samlingsside av inspirasjon siden selve siden er inspirert får se.. men ingen som vet noe om en måte å <align ="top"> eller noe? /me prøver seg som kodegutt; Legg inn dette; <td width="242" colspan="4" rowspan="2" bgcolor="#3F4755" valign="top"> Istedet for; <td width="242" colspan="4" rowspan="2" bgcolor="#3F4755"> Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 funket, takker Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 funket, takker Marvil Haha herlig.. /me has reached another level.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) liker IE mindre og mindre, ser nå at jeg får opp en grå strek i toppen og bunnen av hver boks. liker ikke dette, noen som vet hva som er feil? er jo helt utrolig at en nettleser kan ødelegge et bilde, trodde de var og ble sånn de var laget.. Endret 14. februar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hm nei nå sa kunnskapen stopp.. Er ikke noe "Utvid over kolonner"-ting da..? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Hm nei nå sa kunnskapen stopp.. Er ikke noe "Utvid over kolonner"-ting da..? joda har bilder som bakgrunn både i toppen, bunnen og på alle sidene, men fatter ikke hva som skjer med toppen og bunnen Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hm nei nå sa kunnskapen stopp.. Er ikke noe "Utvid over kolonner"-ting da..? joda har bilder som bakgrunn både i toppen, bunnen og på alle sidene, men fatter ikke hva som skjer med toppen og bunnen Har du fått fiksa det? Ser på sida no både i Opera 7 og IE6.... klare ikkje å sjå noko skilnad.. kanskje det er eg som er blind? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 nope har ikke fått fikset det, ser http://www.predicted.net/lek/ie_fuck.jpg sånn ut i ie hos meg. hvis det bare er sånn hos meg er det greit for kjeg bruker ie aldri. noen flere som ser bøgs i IE? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Ikke vet jeg, men det ser helt likt ut i alle nettlesere jeg har (FireFox, Opera og IE6). Og de ser helt lik ut det ie-fuck-up bilde ditt. Det er også noe rart som skjer i Opera/FireFox på linkene. Noen får ikke hover, og linkene/hover under "Generell Inspirasjon" trigger feil. Har jeg musa over clickart f.eks, så viser den feil link, pluss at hover ikke skjer. Virker som den er bare best viewed in IE her Må være noe feil med html/css'en. Ellers så er det en flott side dette Endret 15. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 nope har ikke fått fikset det, ser http://www.predicted.net/lek/ie_fuck.jpg sånn ut i ie hos meg. Ser sånn ut (som bilete) hos meg i både IE og Opera. Samme som FuLu.. Og: Kvifor har du <link href="stil.css" rel="stylesheet" type="text/css"> 2 ganger etterkvarandre? Ellers ser eg ikkje nokon store html/css feil i farta.. men såg berre raskt over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå