optimist Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Etter å ha lest forskjellige diskusjoner her, må jeg si at jeg angrer på å ha kjøpt Billion router, men likevel så må jeg jo ha den til å funke! Har koblet 2 pc'er til denne og har Nokia-modem (går det an å bygge om denne til router?). Kommer meg ikke på nett i det hele tatt via routeren. Hvilken protokoll skal jeg velge og hvordan setter jeg opp routeren? Kan noen med erfaring i dette vie 2 minutter til å gi meg en forklaring med teskjeèr?? Har lastet ned siste firmware. PS: ADSL funker bra via modemet (men da kun 1 pc av gangen). Routeren virker også slik at pc'ene er i nettverk (som hub), men problemet er at jeg ikke kommer meg på nett! HJELP!! Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 sliter med det samme problemet !!! hjelp oss nåååå Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hvis dere ser litt rundt på forumet, så ser dere at det er en haug av mennesker som sliter med denne routern. Selv hadde jeg en. Fikk den aldri til å funke skikkelig. Var visst en feil med den (ifølge billion, da mener jeg hele serien, den ble kalt tilbake, komplett tar dem inn, uten forbehold f.eks). Funka absolutt ikke med Alcatel adsl modem. vet ikke med nokia. Mitt råd er enkelt og noen hundre kroner dyrere :smile: Send den tilbake, kjøp en SMC av et eller annet slag istede. Dere vil kun slite med denne routern, er ikke verdt de 1000kr den koster. [ Denne Melding var redigert av: iceraven på 2002-03-20 22:51 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå