MaJuice Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har kjøpt meg windowkit til toppen av kabinettet fra sunbeam, kjøpt hos microplex. nå har jeg knota i flere timer for å få dette på plass, Jeg har kuttet ut hull osv men jeg får ikke på plass lista og vinduet, noen andre her som har det som kanskje har noen tips? microplex sin side er visst nede i skrivende stund så får ikke oppgitt link til produktet. Lenke til kommentar
all right Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hva kuttet du hull med? Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Stikksag. Skulle ønske den manualen som fulgte med var litt bedre så hadde jeg sikkert fått det til Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg plagdes skikkelig for og få festet Lista på vinduet men det som hjalp meg var og tape fast lista etterhvert som jeg tredde den på vinduet og når du skal sette fast låselista kan du bruke litt zalo for og få den til og gli lettere på plass Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Tredde du den på vinduet eller kassa først? Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Det er jo helt umulig jo, nå gir jeg snart opp. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det er jo helt umulig jo, nå gir jeg snart opp. Jeg skrotet viduet mitt og tok turen til glassmesteren... Windowkit er noe dritt Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Jeg tapet lista stramt fast i kabinettet på kvelden (slik som det skulle være). Neste dag var det ikke noe problem å få inn vinduet. Dagen før brukte jeg 4 timer uten å få det til.(var så irritert at jeg nesten knekte plexiglasset) Endret 13. februar 2004 av -Fox- Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hullet skal jo være større enn vinduet. Det følgte med en skive som jeg skulle legge inntil vinduet og tegne rundt. Kanten ble vel 0,5 cm utenfor vinduskanten. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 jeg kokte opp vann og la inn pakningen oppi for og få den max myk før jeg la pakningen på vinduet la på en tapebit ca hver 10-15cm og litt tettere rindt hjørnene. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg fikk hjelp... det er sinnsykt mye lettere med 2 enn med en.... Det virker helt umulig, men til slutt så går det Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Nesten alt er lettere med to stykker. uansett er det artigere.. Min post 300 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Nesten alt er lettere med to stykker. uansett er det artigere.. Mhm. for da har du også noen å skylde på når noe går galt Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Huff, kjøpte det ovale vinduet selv, og det er umulig å få på plass. Tror ikke det blir plass til større hull heller. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 sånn at alle vet det.. window kit er noe drit... bare se på suzze sitt innlegg! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Window kitet er egentlig ikke dritt hvis man sager hullet mindre en glasset, og limer vinduet fast på baksiden. Gummilisten kan man kaste.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Window kitet er egentlig ikke dritt hvis man sager hullet mindre en glasset, og limer vinduet fast på baksiden. Gummilisten kan man kaste.. jaja.. er kanskje en billigere løsning enn å kjøpe plexi... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ja det er faktisk det! Hvis en glassmester skal kappe fra en hel plate kommer det fort på 300-400 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå