CC-Lemon Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Nå har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av HP Pavilion ZT3017, og har sett igjennom noen webshops for pris. Ser at PCutstyr.no har maskinen for 14.539,- og Komplett.no for 14.992,- Jeg har hatt gode erfaringer med Komplett, men ikke med PCutstyr. Så her ligger dillemmaet. Er det bare jeg som er innbilsk, eller skal jeg ofre 450 kroner for tryggheten? Er det noen av dere som har erfaringer eller tips med disse butikkene? Lurer også på om det er noen som har erfaringer med maskinen. Kommer til å bruke maskinen min til: Photoshop, Premiere, Dreamweaver for det meste. Kommer til å bo i hybel uten musikkanlegg en periode, så det hadde vært bra dersom det var bra lyd på maskinen. (Sikkert ikke mange laptop som har det men...) Jeg kommer ikke til å bruke mer enn 15k på en laptop denne gang. Så mye bedre enn denne maskinen får jeg vel ikke? Teru Endret 13. februar 2004 av teru Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Maskinen har klar, men kjedelig lyd. Garantisaker tas vel av HP og gjennom deres serviceavtaler, så om du fant samme maskin til nesten 500 NOK billigere fra en butikk som faktisk har eksistert en stund så skulle i alle fall ikke jeg nølt så mye egentlig. PS: Sjekk PM! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Har handlet endel på PCutstyr, av den grunn at de har hente lager her i Fredrikstad ca 5 minutter unna meg. Ikke hatt noen problemer med de men har heller ikke hatt problemer med varene derfra da. Endret 13. februar 2004 av MrNielsen Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Har handlet endel på PCutstyr, av den grunn at de har hente lager her i Fredrikstad ca 5 minutter unna meg. Ikke hatt noen problemer med de men har heller ikke hatt problemer med varene derfra da. Hvor ligger dette hentelageret....? Lenke til kommentar
Maxmix Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hentestasjon / Hentemuligheter Du kan velge om du vil hente dine varer på angitte hentestasjon. Du vil her ikke bli belastet for frakt, kun et pakke-/håndteringsgebyr som er kr 58,- ink mva. For øyeblikket har vi kun denne henteordningen i Fredrikstad. Du velger dette under sendingsmåte når du bestiller dine varer. Her gis det også beskjed om åpningstider og sted hvor pakken kan hentes. Alle henteordrer må hentes innen 5 dager fra varen ligger klar på avtalte sted, om varene ikke hentes se uavhentede pakker. For kunder som velger å benytte seg av hentemuligheten vil transporttiden bortfalle, og dine varer vil være klare til henting i løpet av 0-4 virkedager. Den e-posten og/eller SMS meldingen som du mottar når pakken er klar, er ditt bevis på at varene kan hentes. så henteadressen får du nok når du velger hente som fraktalternativ, men er i fredrikstad Lenke til kommentar
tsutom Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei! Kjøpte min zt 3017 på komplett, og har bare positivt og si om de. Har bestilt en del der, samt retunert et par ting, alt har gått helt smertefritt Jeg så også at PCutstyr var ca. 500 kr billigere, men valgte komplett siden jeg har brukt dem med stort hell tidligere. Men for all del, ingen ting negativt å si om PCutstyr! Ellers vil jeg bare si at jeg er kjempe fornøyd med med mitt exemplar av zt 3017, den har erstatet min stasjonære fullt og helt. Når det gjelder lydkvaliteten, er den egentlig ganske bra i forh. til endel andre bærbare jeg har hørt på! Men for all del ikke forvent deg noen "gettoblaster"! Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har handlet endel på PCutstyr, av den grunn at de har hente lager her i Fredrikstad ca 5 minutter unna meg. Ikke hatt noen problemer med de men har heller ikke hatt problemer med varene derfra da. Hvor ligger dette hentelageret....? Det står jo hvor da? Fredrikstad, dvs nærmere bestemt på Rolvsøy rett bak Expert Bonus. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har handlet endel på PCutstyr, av den grunn at de har hente lager her i Fredrikstad ca 5 minutter unna meg. Ikke hatt noen problemer med de men har heller ikke hatt problemer med varene derfra da. Hvor ligger dette hentelageret....? Det står jo hvor da? Fredrikstad, dvs nærmere bestemt på Rolvsøy rett bak Expert Bonus. Joda, skjønte at det var Fredrikstad... Siden det ligger bak Expert bonus har jeg ganske kort vei.....kjekt å vite.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå