Bjarte- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Bror min har nettopp kjøpt ein Dell 500m, og den kom til leveringsbyen for 2 dagar sidan (i følgje schenker). Kor er pc'en og korfor har han ikkje fått den enda? Korleis vert pakken levert? Takk for svar! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Du sier ikke engang hvilken by det er snakk om, så hvordan i alle dager skal vi kunne vite hvor i byen det/den er...? Konklusjon: Ring leveringsfirmaet og finn ut det selv! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 13. februar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
Bjarte- Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Det er i Førde. Det eg meiner når eg spør om kor pakken er, er om den er på postkontoret, eller om schenker leverer pakkane sjølv. Eg får ikkje tak i korkje dell eller schenker. Men eg har i alle fall ingen nummer som eg kan bruke til å spore pakken hos posten. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hva er "schenker"? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Hva er "schenker"? Tenk litt logisk da, og søk ved tvil... Uansett, Schenker er et firma som driver med logistikk/varetransport. Du kan jo søke etter litt av hvert på Schenkers pakkesøk, prøv selv. Noen av de nummerene må du jo nesten ha. Håper jeg fant rett Schenker-side. Uansett er det vel litt sent for å ettersøke om slikt etter 1600 på en fredag... Hehe Blir kanskje venting til mandagen på deg gitt. Uansett, leste noe i en annen tråd om at Schenker har faste ruter, ruter som ikke nødvendigvis går daglig, men 1-2 ganger i uken. Om du ikke finner ut noe vha pakkesøken der må du ta kontakt med selger og spørre de hva som skjer, så får de starte en sak/finne nummerene du trenger. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 13. februar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
Bjarte- Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Tenke logisk? Det er jo ved pakkesøk på schenker sine sider, eg fann ut at pakken kom til Førde for 2 dagar sidan. Men det du skriv om transport 1-2 dagar i veka kan vere årsaken til forseinkinga. Dette synst eg i såfall er dårleg service. Eg får ikkje tak i selgar før på mandag. Det hadde elles vore greit å få informasjon frå Dell, om pakken kjem på døra, eller om eg får henteseddel i postkassa. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Schenker har ikke eget utleveringsted i Førde... Mulig at de har avtale med Tollpost eller Norcargo .......... Så får du møte opp på desse ekspedisjonene når de har biler (eller i opningstiden) og høre... Lykke til Lenke til kommentar
caza Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det er Linjegods som overtar Dell`s forsendelsen når de kommer til Norge.Gjorde ivertfall det sist sommer da jeg fikk min 500m. Hviss du hadde ring dem før de stengte i ettermiddag så hadde dere nok hadd den i hus. D Linjegods bruker 1 dag ekstra for å levere pakken til mottaker etter at den er kommet på mottaksstasjon. Kjipt å måtte vente til mandag da... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Tenke logisk? Det er jo ved pakkesøk på schenker sine sider, eg fann ut at pakken kom til Førde for 2 dagar sidan. Men det du skriv om transport 1-2 dagar i veka kan vere årsaken til forseinkinga. Dette synst eg i såfall er dårleg service. Eg får ikkje tak i selgar før på mandag. Det hadde elles vore greit å få informasjon frå Dell, om pakken kjem på døra, eller om eg får henteseddel i postkassa. Om du ser hvem jeg siterer så ser du at "Tenk logisk"-kommentaren ikke var til deg. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hehe... det logiske ville være at varen ble bestillt hos den lokale Dell -forhandleren. Men men når den ikke er god nok så..... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Begynner å bli litt utålmodig her.. så sjekket linken i mailen fra order watch. Får vel ringe igjen på mandag 2004-02-13 01:31 - COPENHAGEN ARRIVED AT SORTING HUB 2004-02-13 DK - COPENHAGEN DEPARTED SORTING HUB 2004-02-10 10:25 DEPARTURE FROM COLLECTION LOCATION Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå