spøkelse Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Disse lå i skrivende stund på forsiden: Sony Cyber-shot DSC-T1 Du bare må ha det! [10] Sony Cyber-shot DSC-T1 Råeste kameraet [10] Canon PowerShot A70 Passet perfekt for amatør! [8] Canon PowerShot A300 Godt fornøyd [9] Nikon Coolpix SQ Meget fornøyd [9] Olympus Mju 400 Digital Bra lommekamera [9] Sony Cyber-Shot DSC-F828 Tidenes kamera! [10] Canon Digital Ixus i Smått og rått [8] Olympus Camedia C-5050ZOOM Meget godt fornøygd [10] Det er klart alle liker å tro at de har gjort et godt kjøp, men sånn jeg ser det, så gir ikke dette mye informasjon. Har akam.no tenkt å gjøre noen grep for å endre/forbedre funksjonen? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Njaa... Det er jo ganske bra at alle er blitt fornøyde. Det viser jo til at alle kameraene som er på markedet i dag er veldig bra! Og det er jo fint for oss selvfølgelig! Jeg vil påstå at alle kameraene nevnt ovenfor vil oppleves veldig bra om du ikke veit helt hva du skal se etter. (dvs for konsumenter dvs dette var ikke vondt ment!). Det er vel hele vitsen med dette systemet at ALLE skal få lov å si hva dem mener. Når etterhvert mange nok legger inn stemmer blir det en ganske bra indikasjon på om et kamera er godt eller ikke. På dpreview.com funker det i hvert fall veldig bra.... Men om man skal basere kamerakjøp på dette er vel ikke å anbefale. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Noen forslag til forbedringer? Jeg vet ikke om vi kan tvinge fornøyde brukere til å være misfornøyde. Men det er et tankekors at gjennomsnittet på erfaringene er ca. karakter 8. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Dere kan jo kanskje sløyfe tallkarakterene fra brukererfaringene og i stedet tvinge folk til å lese gjennom alle de positive og negative kommentarene. Jeg gjør det selv, i og med at jeg veit at de tallkarakterene blir utdatert og er veldig "svart-hvitt" i forhold til åssen tingene egentlig er (enten er man fornøyd og skriver at det er veldig bra, eller så er man misfornøyd og gir varen et null) Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er vel kanskje av den enkle grunn at de fleste av oss ikke har noe stort sammenlikningsgrunnlag. Er jo også et kjent fenomen at man gjerne ser positivt på det man selv kjøper. Kan jo også være at det kun er fornøyde brukere som gidder å skrive en brukererfaring. Kanskje mange ikke har så store forventninger og krav. Eller kan det rett å slett være at folk stort er glad og fornøyd med livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå